ALCATEL SANTRALLER / Lucent OmniPCX Office OXO / OmniPCX Enterprise OXE
Tükeniyor Son 1 Ürün
Ürün Kodu: 160305075642
Stok Durumu: Stokta var
Marka:

Kredi Kartı Taksit İmkanı :
2-3-5-6-9

Montaj için Telefon:
0212.216 62 63

KDV Dahil:
0,00TL

Ürünün Teslimat Süresi:
3 Gün

Size Özel Üretim
Garantili Ürünler
Faturalı Ürünler
Kargo ile Kapıda Ödeme Seçeneği
Tüm Kredi Kartlarıyla Alışveriş İmkanı
3D Secure ile %100 Güvenli Alışveriş
Mesai Saatlerinde Telefonla Destek

Henüz bu ürün için soru sorulmadı. İlk siz sorabilirsiniz.

Aklınıza takılanlar mı var? Hemen sorun.

Adınız:
E-Posta Adresiniz:


Sorunuz: Not: HTML'ye dönüştürülmez!

DoÄŸrulama kodunu giriniz:



ALCATEL SANTRAL FÄ°YATLARI
Lucent OmniPCX Office OXO / OmniPCX Enterprise OXE





LÃœTFEN KAPASÄ°TENÄ°ZE VE Ä°STEKLERÄ°NÄ°ZÄ° YAZIP  FÄ°YAT Ä°STEYÄ°NÄ°Z.

MAÄ°L:           aker@akertelekom.com.tr
TELEFON:   0212.216 62 63 PBX





ÃœRÃœNLER
• Alcatel-Lucent
• OmniPCX Office RCE (OXO)
• OmniPCX Enterprise (OXE)
• Alcatel-Lucent Sayısal Telefonlar
• Alcatel-Lucent IP Telefonlar
• Alcatel-Lucent 80xx SIP Telefonlar
• Alcatel-Lucent DECT Telefonlar
• Alcatel-Lucent Baz Ä°stasyonları
• IP Telefonlar
• VoIP Gateway Cihazları
• Ses Konferans Ãœrünler
i

Alcatel-Lucent OmniPCX Office Rich Communication Edition (RCE)
 236 kullanıcıya kadar olan küçük ve orta ölçekli ÅŸirketler için ses ve veriyi tek bir kutuda sunan hepsi bir arada iletiÅŸim sunucusudur-  Geleneksel analog ve sayısal kullanıcılara ilave olarak IP   SIP ve PC kullanıcı çözümlerini de sunmaktadır-  Dünya çapında iletiÅŸim çözümlerini müşterilerine eksiksiz olarak sunan bu açık iletiÅŸim sunucusu kolay montaj   kolay yönetim   ve kolay kullanım saÄŸlamak üzere hepsi bir kutuda konseptine dayalı olarak dizayn edilmiÅŸtir-  Yazılımı   tasarımı ve kart yapısı ile esnek konfigürasyonlar içerir ve bu yüzden modüler bir yapıya sahiptir-  Åžirketlerin büyümesine paralel olarak kapasiteyi artırmak   terminaller ve yeni özellikler eklemek mümkündür-  Alcatel Lucent OmniPCX ailesinin giriÅŸ seviyesindeki bu IP tabanlı telefon santrali hem dijital hem analog hem de IP kullanıcılar için uygun fiyatlı çözümler sunar-  Alcatel-Lucent 9 Serisi Sayısal ve Alcatel-Lucent 8 Serisi IP telefonlar profosyonel iÅŸ uygulamaları için tasarlanmış kullanımı kolay ve estetiktir-  Yeni nesil Alcatel-Lucent OmniTouch 8002/8012 ve Alcatel-Lucent 8082 My IC Phone ile SIP teknolojisi ve entegrasyon kolaylığı sunulmaktadır-  İç ve dış mekan baz istasyonları ve DECT 300/400/500/8232 model DECT telefonlar ile ÅŸirket içinde hareketlilik ve iletiÅŸim sunucusu ile tam entegrasyon saÄŸlanır-  TAPI ve CTI ile uygulama   Alcatel-Lucent OmniTouch Call Center Office Alcatel çaÄŸrı merkezi çözümü ile üretkenlik ve profosyonel karşılamalar ve Alcatel-Lucent My Instant Communicator ile yenilikçi sosyal medya ve mobil uygulamalar iletiÅŸim ihtiyaçlarını zenginleÅŸtirilmiÅŸtir-  GeliÅŸmiÅŸ PC tabanlı operatör konsolu Alcatel-Lucent PIMphony ile sadece merkez ofis çalışanlarının deÄŸil tüm ÅŸubelerin durum bilgisi gösterilmekte ve Microsoft Outlook   IBM Lotus   LDAP vb programlarla uyumluluk operatör iÅŸlevlerinde kolaylık saÄŸlamaktadır-
 

Alcatel-Lucent OmniPCX Office Genel Özellikler
• Açık iletiÅŸim sunucusudur
• IP tabanlı telefon santralidir
• 4 porttan 236 porta kad Alcatel-Lucent OmniPCX Office Rich Communication Edition (RCE)

 236 kullanıcıya kadar olan küçük ve orta ölçekli ÅŸirketler için ses ve veriyi tek bir kutuda sunan hepsi bir arada iletiÅŸim sunucusudur-  Geleneksel analog ve sayısal kullanıcılara ilave olarak IP   SIP ve PC kullanıcı çözümlerini de sunmaktadır-  Dünya çapında iletiÅŸim çözümlerini müşterilerine eksiksiz olarak sunan bu açık iletiÅŸim sunucusu kolay montaj   kolay yönetim   ve kolay kullanım saÄŸlamak üzere hepsi bir kutuda konseptine dayalı olarak dizayn edilmiÅŸtir-  Yazılımı   tasarımı ve kart yapısı ile esnek konfigürasyonlar içerir ve bu yüzden modüler bir yapıya sahiptir-  Åžirketlerin büyümesine paralel olarak kapasiteyi artırmak   terminaller ve yeni özellikler eklemek mümkündür-  Alcatel Lucent OmniPCX ailesinin giriÅŸ seviyesindeki bu IP tabanlı telefon santrali hem dijital hem analog hem de IP kullanıcılar için uygun fiyatlı çözümler sunar-  Alcatel-Lucent 9 Serisi Sayısal ve Alcatel-Lucent 8 Serisi IP telefonlar profosyonel iÅŸ uygulamaları için tasarlanmış kullanımı kolay ve estetiktir-  Yeni nesil Alcatel-Lucent OmniTouch 8002/8012 ve Alcatel-Lucent 8082 My IC Phone ile SIP teknolojisi ve entegrasyon kolaylığı sunulmaktadır-  İç ve dış mekan baz istasyonları ve DECT 300/400/500/8232 model DECT telefonlar ile ÅŸirket içinde hareketlilik ve iletiÅŸim sunucusu ile tam entegrasyon saÄŸlanır-  TAPI ve CTI ile uygulama   Alcatel-Lucent OmniTouch Call Center Office Alcatel çaÄŸrı merkezi çözümü ile üretkenlik ve profosyonel karşılamalar ve Alcatel-Lucent My Instant Communicator ile yenilikçi sosyal medya ve mobil uygulamalar iletiÅŸim ihtiyaçlarını zenginleÅŸtirilmiÅŸtir-  GeliÅŸmiÅŸ PC tabanlı operatör konsolu Alcatel-Lucent PIMphony ile sadece merkez ofis çalışanlarının deÄŸil tüm ÅŸubelerin durum bilgisi gösterilmekte ve Microsoft Outlook   IBM Lotus   LDAP vb programlarla uyumluluk operatör iÅŸlevlerinde kolaylık saÄŸlamaktadır

  ar geniÅŸletilebilen CPU yapısı
• Ä°simle arama:3000 kiÅŸilik ajanda
• 60 dakikalık voice mail; 2 port (maksimum 200 saat ve 8 port’a çıkarılabilir)
• 10 dakikalık bekleme müziÄŸi
• 4 sistem dili
• Otomatik Yön Seçme (Automatic route selection)
• PIMphonyâ„¢ Softphone Basic (200 adet)
• KiÅŸisel Asistan (Personal assistant)
• DECT   IP ve Wi-Fi® mobilite
• PIMphony Softphone Pro   Team ve Operatör (Outlook Entegrasyonu   Takım Çalışması   PC tabanlı Operatör Konsolu)
• Sisteme Entegre Otomatik Operatör (Automated attendant)
• Sisteme Entegre Çoklu Otomatik  Operatör (Multiple automated attendants )
• Otomatik Arama Dağılımı (ACD) Akıllı karşılamalar
• 3’lü Konferans
• 6’lı Konferans (Meet Me Conference)
• NMC Ticket 1000
• Ã‡aÄŸrı Merkezi Uygulaması (Maksimum 8 grup ve 32 agent)
• Sisteme entegre sesli yanıt sistemi (Analog hatlar için DISA 2 kanal karşılama)
• 10 dakikalık back-up ünitesi
• Analog dış ve iç hatlarda CLI desteÄŸi (Arayan numarayı gösterme)
 

               

Alcatel-Lucent Operatör Konsolları

Operatör konsolu olarak 4039 sayısal veya IP Touch 4038/4068 masa telefonları ilave tuÅŸ modülleri ve kulaklık ile birlikte kullanılabilmektedir-  Bu kullanımı ve yönetimi kolay konsollar dahili ve harici tüm çaÄŸrı görüntüler-  Ä°lave tuÅŸ modülleri ile çalışanların durum bilgisine bakılabilir ve çaÄŸrı transferleri bu bilgiye göre yapılabilir-  Ayrıca PC tabanlı PIMphony operatör konsolu da tek başına kullanılabileceÄŸi gibi masa üstü telefonlar ile birlikte de çalıştırılabilir-  PIMphony operatör uygulaması ile aynı anda 15 çaÄŸrı görsel olarak yönetilebilir   tek bir tıklama ile transfer edilebilir ve kartvizitler pop-up edilerek daha profosyonel karşılama saÄŸlanır-  Ayrıca çoklu ekran özelliÄŸi ile birden fazla lokasyonu olan firmalarda sistemdeki tüm abonelerin durum bilgisi görüntülenir

 
 

Alcatel-Lucent PIMphony

 Alcatel PIMphony windows tabanlı bir uygulama olup iÅŸ dünyasının en çok kullanılan iki aracı masa üstü bilgisayarı ve masa telefonunu birbirine baÄŸlayan   günlük telefon görevlerini yöneten kullanımı kolay PC tabanlı bir kiÅŸisel iletiÅŸim yönetici yazılımıdır-  PIMphony ergonomik ve kullanışlı grafik ara yüzü ile ofis telefonunda kullanılan özelliklerin bilgisayarda da kullanılmasını saÄŸlar-  Arama yapma   çaÄŸrı alma   konferans   transfer   sesli posta   durum bilgisi ve çaÄŸrı geçmiÅŸi gibi tüm telefon hizmetlerini kullanmanızı imkan verir-  Analog   sayısal ve IP telefonlarla tam entegre olduÄŸu gibi tek başına da kullanılabilir-  DiÄŸer uygulamalardan bağımsız ve PC üzerinde sürekli çalışır-  Outlook   ACT   IBM Lotus ve LDAP entegrasyonları ile kartvizit bilgisi senkronize edilir ve istenirse hem gelen hem giden aramalarda pop-up ekranı açılarak müşteri etkileÅŸimi ve ekip verimliliÄŸi artırılır-  50 adet programlanabilir kısa yol tuÅŸu ile telefon özelliklerine hızlı eriÅŸim saÄŸlanır-  Alcatel-Lucent PIMphony uygulaması Basic   Pro   Team ve Attendant olmak üzere 4 farklı ÅŸekilde tasarlanmıştır ve ihtiyaca göre sadece lisanslama ile aktif edilir.

 
 
 
Alcatel-Lucent OmniTouch Call Center Office
 Alcatel-Lucent ÇaÄŸrı Merkezi Çözümü basit ve akıllı arama dağılımı mekanizmasıyla gelen aramaları karşılamak ve cevaplandırmak için en yüksek seviyede verimlilik saÄŸlamaktadır-  Bu uygulama küçük ve orta ölçekli firmaların müşteri ve tedarikçilerinden gelen aramalara cevap verebilmektedir-  Gelen aramalar   çalışanlar tarafından her zaman sabit bir sırayla cevaplanabildiÄŸi gibi öncelik sırasına göre de çaÄŸrılara cevap vermek mümkündür-  EÄŸer gelen aramalar tahmin edilenden daha fazla olursa ya da ÅŸirketin kapasitesinden daha çok olursa aramaları kaybetmektense sistem bu aramaları bekleme sırasına alarak müşterilere gerekli bilgileri (tahmini bekleme süresi gibi) vermektedir-  Müşteri bekleme sırasındayken sıradan çıkış   sistem posta kutusuna mesaj bırakma veya dâhili/harici bir numaraya transfer edilme gibi alternatif çözümlerde mümkündür-  Bu hizmetler arayanlara geliÅŸmiÅŸ servis kalitesi sunmaktadır-  Agent Asistant Yazılımı ile sisteme login/logout iÅŸlemlerinin yanısıra molaya alma   grup numarası   gelen aramanın kuyrukta bekleme süresi   çaÄŸrı geçmiÅŸi ve kiÅŸisel istatistikler alınabilir ve veritabanı veya outlook üzerinden arayan kiÅŸi ile ilgili pop-up ekranı açılabilmektedir.
 
 

ÇaÄŸrı Merkezi Yöneticisi veya agent   gruplar tarafından cevaplanan çaÄŸrı trafiÄŸini ve bekleme sırasını gerçek zamanlı görebilmektedir-  Gerçek zamanlı trafik istatistikleri   grup/agent performans analizleri ve konfigürasyonları yönetici konsolu tarafından yapılabilmektedir-   Tek bir iÅŸlem ile bir veya daha fazla personeli herhangi bir gruba dâhil edebilir   gruptan çıkarabilir veya baÅŸka bir gruptaki agent ile yerini deÄŸiÅŸtirebiliriz-  Grupların gerçek zamanlı istatistikleri kesin deÄŸerler veya yüzdelik deÄŸerler ile tablo bilgisi ya da grafiksel bilgilerle raporlanabilmektedir-  Müşterinin bekleme sırasındaki ortalama bekleme süresi   bekleyen çaÄŸrı sayısı   cevaplanamayan çaÄŸrı sayısı   sıradayken aramayı sonlandıranların sayısı   en yüksek arama trafiÄŸinin olduÄŸu saatler   Müşteri temsilcilerinin cevapladıkları çaÄŸrı sayısı ve gün içerisinde kaç kez mola verdiÄŸi gibi bilgiler yönetici tarafından gerçek zamanlı olarak raporlanır.

 
 
MyTeamwork Office

My Teamwork yaygın kullanılan bilgisayar donanımları üzerinde çalışan bir yazılım tabanlı multimedya   çok partili konferans ve iÅŸbirliÄŸi yazılımıdır-  OmniTouch My Teamwork uygulaması ile herhangibir telefondan   özel yazılım ya da VPN ihtiyacı olmadan ofis dışında da web tarayıcı ile güvenli ses konferans yapabilirsiniz-  Kullanımı kolay ara yüzü ile meet-me   ad-hoc   ve önceden belirlenmiÅŸ tarihler için zamanlanmış konferanslara katılabilir   anlık ileti   masa üstü ve doküman yönetimi gibi uygulamaları sadece bir tıklama ile kullanabilirsiniz-  Bu eÅŸsiz uygulama OmniPCX Office ile 44 ses konferans   120 data konferans ve maksimum 3000 anlık ileti kullanıcısına kadar hizmet verebilir-  Ses konferanslarınızı hayıt edebilir ve Microsoft Windows Packet PC istemciler ile de uygulamayı kullanabilirsiniz.

 
 

 

Alcatel-Lucent OmniTouch 8600 My Instant Communicator ( iPhone ve Android için )

My IC Mobile   Alcatel-Lucent OmniPCX Office RCE sistemi ile entegre bir mobil uygulamadır-  Apple ® iPhone â„¢ ve Google Android ® telefonlar için kurumsal telefon   çaÄŸrı yönlendirme   rehberden arama ve tek bir kimlik gibi geliÅŸmiÅŸ tümleÅŸik iletiÅŸim hzimetleri sunar-  Veri iletiÅŸiminin korumak için mobil cihaz ve kurumsal altyapı arasındaki baÄŸlantı endüstri standardı ÅŸifreleme mekanizmaları kullanır- Uygulama Google Play ve Apple Store üzerinden ücretsiz olarak yüklenebilir-  Uygulama tek bir telefon  tek bir numara   tek bir sesli posta   firme içi veya dışında kullanılmak üzere geliÅŸtirilmiÅŸtir-  Sistem üzerinden isim ile arama ve çaÄŸrı geçmiÅŸi gibi telefon özellikleri kullanılabilmektedir-
 
 
Alcatel-Lucent My Instant Communicator Social Network
Alcatel-Lucent My Instant Communicator (My IC) Sosyal AÄŸ   Alcatel-Lucent OmniPCX â„¢ Office RCE ile Microsoft Outlook ®   Windows Live Messenger ® (eski adı MSN ®)   Facebook   Skype â„¢ ve Yahoo! entegrasyonunu saÄŸlayan bir uygulamadır-  Sesli Posta   e-mail   kısa mesaj servisi (SMS) gibi çeÅŸitli iletiÅŸim hizmetlerinin tek bir arayüz üzerinde mevcut sosyal medya aracılığıyla durum bilgisini de göstererek iletiÅŸimi optimize etmek için olanak saÄŸlar-  Bu uygulama KOBÄ°'ler içim geliÅŸmiÅŸ tümleÅŸik iletiÅŸim saÄŸlamak ve verimliliÄŸi artırmak için gerekli ihtiyacı gidermek için tasarlanmıştır-  ÇoÄŸu kullanıcının Microsoft Outlook hesabı bulunmaktadır ve bu basit Outlook eklentisi ini kendi iç kiÅŸilerinin yanı sıra Outlook içinden dış kiÅŸiler ile iletiÅŸim yeteneklerini geniÅŸletmek için olanak saÄŸlar- Sonuç olarak ayrıca bir uygulama açmaya gerek yoktur-

 
 
 
Alcatel-Lucent OmniTouch 8600 My Instant Communicator Web for Office
Alcatel-Lucent OmniTouch 8600 My Instant Communicator Web for Office   son teknolojileri kullanarak IP tabanlı birleÅŸik iletiÅŸim hizmetleri saÄŸlayan   ilave sunucuya ihtiyaç duymayan ve Alcatel-Lucent OmniPCX Office RCE ile tam entegre bir web uygulamasıdır-  Kullanıcıların masa telefonlarının yönlendirme seçeneklerini yönetmey  ses posta ve çaÄŸrı kayıtlarını görmelerini saÄŸlayan hizmetleri içerir-  Bu uygulama yardımı ile herhangi bir yerden akıllı telefon  tablet   masa üstü bilgisayar veya diz üstü bilgisayar üzerinden uyumlu web tarayıcılar kullanılarak ofis ile herzaman iletiÅŸim içerisinde olabilirsiniz-  
 
 
Alcatel-Lucent OmniPCX Office RCE Fax Server
Alcatel-Lucent OmniPCX Office RCE Faks Sunucusu   küçük ve orta ölçekli iÅŸletmeler (KOBÄ°) için tam özellikli bir yazılım çözümüdür-  Bu hareketliliÄŸi destekleyen ve her zaman her yerde faks alıp göndermeye olanak saÄŸlayan bir plug-and-play aÄŸ faks-sunucu çözümüdür-
Özellikler
• Web tarayıcı üzerinden fax gönder/al
• Microsoft Windowa uygulamasından fax gönder; fax çıktısı al
• E-posta istemci üzerinden fax gönder/al
• E-posta bildirimi
• Fax geçmiÅŸi
• Fax kuyruk özelliÄŸi
• Merkezi fax yönetimi
• Web tabanlı yönetim
• Yedekleme ve geri yükleme özelliÄŸi

Alcatel-Lucent VoIP Uygulamaları

 IP tabanlı bir telefon santrali olan Alcatel-Lucent OmniPCX Office RCE   farklı lokasyonları tek bir noktadan yönetebilme özelliÄŸi ile Åžubeler   Uzak kullanıcılar ve Home ofis çalışanlar için maliyetleri düşürecek çözümler sunmaktadır-  Åžubeler arasında yapılacak telefon görüşmeleri ücretsiz hale getirilerek Alcatel-Lucent tarafından gündemde bulunan ‘Save Money Make Money’ yani ‘tasarruf et para kazan’ sloganı ile birden fazla ÅŸubesi bulunan iÅŸ yerleri ve farklı bölgelerde çalışanları bulunan iÅŸletmeler için tasarruf saÄŸlanacaktır-  Uzak kullanıcı   Alcatel-Lucent IP Touch telefon setlerini kullanarak merkez ve diÄŸer ÅŸubeler ile iletiÅŸimini ücretsiz olarak gerçekleÅŸtirir ve dış aramalarını da merkez üzerinden yaparak hem merkezi bir raporlamaya olanak saÄŸlar hem de ikinci bir santral ihtiyacını ortadan kaldırmış olur-  Ayrıca eÄŸer uzak kullanıcı herhangi bir telefon seti kullanmak istemez ise Alcatel-Lucent PC softphone PIMphony ile iletiÅŸimi saÄŸlamaktadır-  Bu uygulama kullanıcıya çalışma ortamında verimlilik saÄŸlar ve hız kazandırır-  Alcatel-Lucent OmniPCX Office RCE sistemler kendi aralarında SIP/H- 323 protokolleri ile haberleÅŸtiÄŸi gibi farklı marka telefon santralleri ile de bu protokoller üzerinden haberleÅŸebilmektedir-  Önemli olan nokta hangi protokolün tercih edileceÄŸidir- Sonuç olarak VoIP  çözümleri müşterinin konuÅŸma maliyetlerini minimize edecek aynı zamanda çalışma ortamlarının verimliliÄŸini ve ÅŸirket içi çalışma hızını arttıracaktır-
 

 Alcatel-Lucent Otel Uygulaması
Küçük veya orta ölçekli otellerde görevli ön büro çalışanlarının   rezervasyonları almak   check-in/checkout iÅŸleme   ve turistik bilgi saÄŸlamak dahil olmak üzere birçok görevleri bulunmaktadır-  Çalışanların verimliliÄŸini ve üretkenliÄŸini artırmak için   iletiÅŸim sistemi otel operasyonları ile entegre edilmelidir-  Alcatel-Lucent OmniPCX Office RCE Ä°letiÅŸim Sunucusu orta ölçekli oteller için doÄŸrudan bir otel uygulaması içermektedir-  Sisteme tam entegre bir çözüm olduÄŸu için ilave bir maliyet gerekmez-  Check-in/Checkout   uyandırma servisi   çaÄŸrı kontrol yönetimi   çaÄŸrı ücretlendirme bilgisi ve sesli posta hizmeti gibi uygulamalar sistemde hazır olarak gelmektedir-
 

0212.216 62 63 PBX
0212.216 60 92 FAKS
0532.285 30 60 gsm 
aker@akertelekom.com.tr


 

  







 

Yorum Yap

Adınız:


Yorumunuz:

Not: HTML'ye dönüştürülmez!

Oylama: Kötü           Ä°yi

DoÄŸrulama kodunu giriniz:





AKER TELEKOMÃœNÄ°KASYON HÄ°Z.LTD.ÅžTÄ° © 2024
Bu site Web tasarım Market tarafından tasarlanmıştır.
Göster Mobil Sürüm / Masaüstü