Bankalar,Finans Kuruluşları Santral Çözümleri-Banka İçin Santral

Bankalar ve Finans Kuruluşları İçin İletişim
Sistemleri

 



Aker Telekom  sunduğu ürün ve çözümlerle müşteri sadakatine odaklanmış sektörün bu amacını yüksek operasyonel verimlilik ile gerçekleştirmesini sağlıyor. Gelişkin iletişim için Telefon santrali ve çağrı merkezi çözümleri ile artık banka ve finans sektörü çalışanları daha üretken çalışabiliyor, iş hedeflerine kolaylıkla ulaşabiliyor
 
Günümüzde bankaların ve finans kurumlarının karşılaştığı en büyük sektörel zorluk müşteri memnuniyetini dolayısıyla müşteri sadakatini sağlamak ve devam ettirecek çözümler sunabilmek. 
 
Aker Telekom olarak sunduğumuz yeni nesil kurumsal tümleşik iletişim çözümleri ile banka ve finans kurumları çalışanları müşterileri ile daha kazançlı ilişkiler kurarken operasyonel maliyetlerde düşüyor. Aker Telekom  farklılaşan ve değişen iletişim ihtiyaçlarını karşılarken ses, görüntü, konferans, durum bilgisi, anlık mesajlaşma, faks, e-posta ve mobiliteyi bir araya getiriyor, çalışanların iş yapma yöntemlerini değiştiriyor, kolaylaştırıyor ve hızlandırıyor.
 
Aker Telekom  her büyüklükte kuruma müşterileri ile hızlı, etkin iletişim kurmalarını sağlayacak esnek, ölçeklenebilir, mekandan bağımsız, uygun maliyetli çağrı merkezi ve santral sistemi çözümü sunuyor ve işletmelerin hedeflerine ulaşmasına yardımcı oluyor.
 
AKER TELEKOM LTD.ŞTİ
0212-216 62 63 PBX
0212-216 60 92 FAKS
0532-285 30 60 GSM (Ali BEY)
www.akertelekom.com.tr

aker@akertelekom.com.tr
 











banka telefon santrali, banka santral, factoring santral, faktoring telefon santrali, finans kuruluşu için santral, finans kuruluşu için telefon santrali
Kullanıcı ServisleriKullanıcı Servisleri