BÜRO SANTRALİ | BÜRO İÇİN TELEFON SANTRALİ

BÜRO-OFİS TELEFON SANTRAL ÇÖZÜMLERİ
 

                    
                        Yeni işyeri kurarken veya birden fazla ofis açarken maliyetleri düşünmeniz ve maliyeti en uygun iletişim çözümleri bulmanız gerekir.Bunun için ilk ihtiyacınız olan telefon santral sistemini almanız gerekir.Santral alırken sizin ihtiyaçlarınızı karşılayan bir modeli seçmeli, gelişmeye müsait sistemleri tercih etmelisiniz.Santral kurulumunda santral dışında ilave çıkacak ürünlerinde maliyetlerine dikkat etmelisiniz.Günümüzde iletişim araçları seçimi kolay gözükse de, kurumsal işletmelerde iletişim yatırımı doğru şirket ve doğru cihazlar ile gerçekleştirilmiyorsa zorlu, pahalı ve uzun bir süreç yaşanacaktır.

                 Telefon santral sistemleri santralin modeline, teknolojisine,kapasitesine ve ek özelliklerine göre fiyat değişim gösterir.8-10 kişilik bir ofis acacaksanız ilk başta çok yatırım yapmadan minumum özellikte bir santral almanız kafidir.Yanlız ilk yatırım maliyetini düşünürken ileriye dönük ihtiyaçlarınızı,tasarrufu ve büyüme olasılınığı düşünerek sistem almanız gerekir.Alınacak sistem modüler ve esnek kapasite olması sizin yararınıza olacaktır.İş yerinizin büyümesi durumunda küçük ilavelerle iletişim ihtiyacınızı karşılamış olacaksınız.

               
İlk başta telefon santralinde satın almayacağınız bazı özellikleri ilerleyen zaman içinde santralınıza ekleyerek haberleşme giderlerinizde tasarruf,  iletişimde kolaylık,  mobil çözümlerle hareketli çalışanlarla kolay ve ücretsiz iletişim gibi avantajlar sunacaktır.  Örneğin uzmanlardan yardım alarak, büyüyen işlerinizi gözlemlemek, görüşme trafiğiniz hakkında bilgi sahibi olmak ve gereksiz maliyetleri kontrol altında tutmak adına raporlama özelliklerini santralınıza ekleyebilirsiniz.  Ya da ilk etapta ihtiyaç duymadığınız robot operatör ile karşılama ve ilgili kişilere yönlendirme anonsunu ekleyerek şirketinizin kurumsal kimliğini ön plana çıkarabilir, dolaylı olarak iş hacmine olumlu yönde katkıda bulunabilirsiniz.

           ip telefon sistemleriyle,analog santral sistemleri ücret farkı başlangıç maliyetlerinde model ve kapasitesine göre %30 ’dan başlayan maliyet farkları oluşmaktadır.  Maliyet ilk etapta yüksek gibi gelse de IP santrallar ve Tümleşik İletişim Çözümleri ile sisteminize entegre edebildiğiniz özellikler sayesinde müşteri ve çalışan memnuniyetini arttırabilir,  iletişim maliyetlerinden tasarruf sağlayabilir, uzun dönemde kazanç sağlayacağınız bir yapıya sahip olabilirsiniz. IP Santralların mevcut networkünüze ek bir kablolama gerektirmemesi de ayrıca bir avantajdır.

          
GSM FCT çözümü ile santralınız üzerinden yapacağınız GSM aramalarının direkt GSM Operatörü üzerinden gerçekleşmesi sağlayabilirsiniz. Böylece size uygun GSM Operatör maliyeti ile görüşmeleriniz yapılabilir.Satış sonrası hizmet  kalitesi ve servis yaygınlığı oldukça önemli olup, arıza-sorun çıkarmayan, yeni teknolojilerle büyük yatırımlar gerekmeden güncellenebilen santralların tercih edilmesi faydalı olacaktır. Sonuç olarak her kapasite ve ihtiyaca uygun santral ve iletişim çözümleri mevcuttur. Önemli olan neye ihtiyacımız olduğunu doğru belirlemek ve ihtiyaçlarımızı uzman bir ekibe aktarmaktır.
 

AKER TELEKOM LTD.ŞTİ
0212-216 62 63 PBX
0212-216 60 92 FAKS
aker@akertelekom.com.tr
Kullanıcı ServisleriKullanıcı Servisleri