Bilgiler
TELEFON SANTRALİ SERVİS BAKIM SÖZLEŞMESİ

TELEFON SANTRALİ  SERVİS BAKIM SÖZLEŞMESİ

 

                 

 

Firmamızdan telefon santrali yıllık bakım sözleşmesi yaptırabilirsiniz. Konusunda uzman,eğitimli personelimizle telefon santralinize aylık, yıllık bakım ve servis sözleşmesi yapmaya talibiz. Konuyla alakalı firmamızdan teklif alabilir, teknik destek isteğinde bulanabilir, danışmanlık hizmetimizden yararlanabilirsiniz. Firmamızı incelemek için hakkımızda, refaranslar için refaranslar resmini tıklayıp inceleyebilirsiniz.Yirmi yıla aşkın telekomünikasyon sistemleri tecrübe,birikimimizle daima hizmette ve haberleşme sorunlarınızı çözmeye hazırız.Servis sözleşme örneği aşağıdaki gibidir.


 

YILLIK VEYA AYLIK BAKIM VE SERVİS SÖZLEŞMESİ

 
      Bu sözleşme; merkezi İSTANBUL  da bulunan YETKİLİ TEKNİK servis olarak alınacak olan AKER TELEKOMÜNİKASYON HİZMETLERİ LTD. ŞTİ  ile  ............................ arasında  imzalanmıştır. 
 


1-TAAHHÜT VE İŞİN NİTELİĞİ
 
YETKİLİ TEKNİK SERVİS   bu sözleşmenin 2.maddesinde yer alan koşullar kapsamında bundan  böyle Sistem olarak alınacak  ........... telefon  santrali  ve çevre ekipmanlarına sözleşme tarihinden itibaren 1  (bir)  yıl  süre ile verilecek  servis  ve  bakım  hizmetlerini  %18 KDV  hariç   ........ TL (.................)TL peşin  bedel  karşılığında yapmayı kabul ve taahhüt eder.
 
2-SÖZLEŞME KOŞULLARI
 
a)YETKİLİ SERVİS teknisyeni ,arızanın kaynağı ve onarımı konusunda karar verebilecek yetkili tek kişidir.
b)YETKİLİ TEKNİK servis kendi elemanlarının  belirleyeceği  SİSTEM e ait arızaları gidererek, SİSTEM in fonksiyonlarını yerine getirebilecek şekilde çalışmasını sağlayacaktır.
c)Bu sözleşme kapsamında  YETKİLİ TEKNİK servis sisteme  sözleşme süresi içinde 6 (altı) ayda bir olmak üzere bakım yapacaktır.Periyodik bakım yapılacak işlemler şunlardır:   Konsol tuş takımı lastiği ve spral kordon kontrolü gerektiğinde değişimi,akü şarj ve bome ölçümü,sistemin genel donanım kontrolü,sistemin genel işlev kontrolü,eğitim güncelleştirme.
d)YETKİLİ TEKNİK servis periyodik bakımlar dışında sözleşme süresi içinde sistem yetkilisi tarafından ihbar edilen arızalarda sisteme servis verecektir.
e)Yapılacak onarım sözleşme kapsamı içinde yer alıyorsa arıza giderilecek. Sözleşme kapsamı dışında yer  alıyorsa sistem yetkilisine onarım neden sözleşme kapsamı dışında  yer  aldığı açıklanacak   ve   bakım onarım fiyat listeleri tahakkuk edecek ücret konusunda mutabakat alınacak mutabakattan sonra arıza giderilecektir.
f) Onarım yapıldıktan sonra onarımla ilgili olarak sistem yetkilisine onarım nasıl yapıldığı açıklanacak ve arıza giderildikten sonra ilgili fonksiyonun  nasıl çalıştığı gösterilecektir.
g) Aşağıdaki hususlar bu sözleşme kapsamı dışındadır.
      Normal çalışma işlevlerini yerine getirmediği için değiştirilen donanım ve her türlü parçalar.
Önceden YETKİLİ TEKNİK servisin onayı alınmadan sözleşme süresi içinde üçüncü şahıslarla bağlanan,monte edilen yada değiştirilen donanım parçaları yazılım veya  parametre değişmeleri ile bunların yol açtığı arızalar.
    Distribütör  firma  ............... tarafından saptanmış kullanım talimatlarına aykırı şekilde kullanılan donanım ve parçalar.
Sistemin teknik spesifikasyonlarında belirtilenin dışındaki  çevre koşullarında  kullanılmasından doğan hasarlar.
Gerektiği için sonradan ilave edilen yeni malzeme,ünite veya modül  bedelleri (hat artırımı,çağrı kayıt Sistemi ilavesi gibi....)
Sistemin sistem yetkilisi isteği ile montaj mahallinin değiştirilmesi,nakli nedeniyle oluşan ücretler
Ek program istekleri(yetki girme,gruplama gibi...)için verilen servis ücretleri
Ek eğitim istekleri (yeni personel alımı,personel değişimi gibi...)için verilen servis ücretleri
Müşterinin sağlamakla yükümlü olduğu ve  sözleşme önerisinde  YETKİLİ TEKNİK   servis tarafından yazılı olarak sunulan ve sistem yetkilisi tarafından imzası ile belgelenen eksiklerin giderilmeme-sinden kaynaklanan arızalar.
 
3-GENEL KONULAR

a)Sistem yetkilisi yetkili teknik servis ile olan ilişkilerini her türlü (teknik açıklama ,fiyat gibi...)konularda ........................ in ilgili Bölge Müdürlüğüne teknik ve idari servislerden danışma ve açıklama talep edebilir.
Bu amaçla ..................  irtibat telefonları  YETKİLİ TEKNİK servis  tarafından sistem yetkilisine verilmiştir.
b)Doğal afet,savaş,yangın,isyan,ve grev  gibi... nedenlerden  doğan gecikmeler ,devlet dairesi temsilcisinin emir veya direktiflerine uyma zorunluluğu ve sisteme ulaşmanın imkansız olduğu durumlarda YETKİLİ TEKNİK servis herhangi bir kayba veya sorumluluğa maruz bırakılmaz.Ancak mücbir sebebin vuku bulmasını mütakip on gün içersinde gerekli bilgi      .............................. ‘e  ulaştırılacaktır.
c)Sözleşme yapılan firmanın el değiştirmesi durumunda sözleşme kendiliğinden fesh olur.
d)Sözleşme bitiminden 1(bir) ay önce sözleşmenin iptali taraflardan biri tarafından yazılı olarak bildirilmediği taktirde yeni fiyatlar göz önüne alınarak sözleşme süresi kendiliğinden 1(bir)yıl uzatılmış sayılır.
e )Sözleşme başlangıç tarihi             :00/00/0000
f )Sözleşme bitiş tarihi                      :00/00/0000
g )Santral  Modelleri ve Yerleri                     
h )Bu sözleşme 2 (iki) kopya olarak hazırlanmış ve  imzalanmıştır.Doğabilecek anlaşmazlıklarda TC.İSTANBUL MAHKEMELERİNİN yetkili olduğu taraflarca kabul edilmiştir.
 

    MÜŞTERİ                                     YETKİLİ TEKNİK SERVİS

  .................................                                                                        AKER TELEKOM.HİZ.LTD.ŞTİ

 
 


 
   
0212-216 62 63 pbx  / 0212-216 60 92 faks


www.akertelekom.com.tr   
aker@akertelekom.com.tr 






 



 
ETİKET:santral servis sozlesmesi,santral bakım sozlesmesi,telefon santrali yillik bakim sozlesmesi,santral yillik bakim sozlesmesi,santral aylik bakim sozlesmesi,telefon santral aylik bakim sozlesmesi,KAREL SANTRAL SERVİS SÖZLEŞMESİ,karel santral yıllık servis sözleşmesi,karel ds200 santral servis sözlşemesi,karel ip santral servis sözleşmesi,ALCATEL SANTRAL SERVİS SÖZLEŞMESİ,alcatel santral yıllık servis sözleşmesi,santral servis sözleşmesi,IP SANTRAL YILLIK BAKIM VE SERVİS SÖZLEŞMESİ,ip telefon santrali servis sözleşmesi,dijital santral yıllık bakım sözleşmesi,dijital santral servis sözleşmesi,santral sözleşmesi,telefon santral sözleşmesi,santral bakım sözleşmesi yapan firmalar,santral servis sözleşmesi yapan firmalar,santral servis sözleşme fiyatı,santral servis sözleşme fiyatları,telefon santrali servis sözleşme fiyatı,telefon santrali servis sözleşme fiyatları,telefon santrali yetkili teknik servis,telefon santral servisi,telefon santral servisleri,karel santral yetkili servis,karel santral yetkili servisleri,karel santral servis,alcatel santral yetkili servis,alcatel santral yetkili servisleri,karel santral bakım,alcatel santral bakım,karel santral tamir,karel santral tamiri,alcatel santral tamir,alcatel santral tamiri,alcatel santral montaj,karel santral montaj



 
 
AKER TELEKOMÜNİKASYON HİZ.LTD.ŞTİ © 2018
Bu site Web tasarım Market tarafından tasarlanmıştır.
Haberler Haberler
Göster Mobil Sürüm / Masaüstü