Bilgiler
Santral Teknik Destek

TELEFON SANTRAL SERVÄ°S VE TEKNÄ°K DESTEK


  ​
AKER TELEKOM olarak telefon santral teknik destek verdiğimiz firmalara iletişim sorunlarını anında çözmek ve destek servisini öncelikli olarak vermek için santral senelik veya aylık bakım sözleşmesi yapmaktadır.Konuyla alakalı sözleşme şu şekildedir.
 

  SANTRAL TEKNÄ°K SERVÄ°S SÖZLEÅžME KOÅžULLARI

YETKÄ°LÄ° SANTRAL SERVÄ°S teknisyeni ,arızanın kaynağı ve onarımı konusunda karar verebilecek yetkili tek kiÅŸidir.YETKÄ°LÄ° SANTRAL TEKNÄ°K servis kendi elemanlarının  belirleyeceÄŸi  SÄ°STEM e ait arızaları gidererek, SÄ°STEM in fonksiyonlarını yerine getirebilecek ÅŸekilde çalışmasını saÄŸlayacaktır.SözleÅŸme kapsamında  YETKÄ°LÄ° TEKNÄ°K servis sisteme  sözleÅŸme süresi içinde 6 (altı) ayda bir olmak üzere bakım yapacaktır.Periyodik bakım yapılacak iÅŸlemler ÅŸunlardır:Konsol tuÅŸ takımı lastiÄŸi ve spral kordon kontrolü gerektiÄŸinde deÄŸiÅŸimi,akü ÅŸarj ve bome ölçümü,sistemin genel donanım kontrolü,sistemin genel iÅŸlev kontrolü,eÄŸitim güncelleÅŸtirme.YETKÄ°LÄ° SANTRAL TEKNÄ°K SERVÄ°S periyodik bakımlar dışında sözleÅŸme süresi içinde sistem yetkilisi tarafından ihbar edilen arızalarda sisteme servis verecektir.Yapılacak onarım sözleÅŸme kapsamı içinde yer alıyorsa arıza giderilecek.SözleÅŸme kapsamı dışında yer  alıyorsa sistem yetkilisine onarım neden sözleÅŸme kapsamı dışında  yer  aldığı açıklanacak ve bakım onarım fiyat listeleri tahakkuk edecek ücret konusunda mutabakat alınacak mutabakattan sonra arıza giderilecektir.Onarım yapıldıktan sonra onarımla ilgili olarak sistem yetkilisine onarım nasıl yapıldığı açıklanacak ve arıza giderildikten sonra ilgili fonksiyonun  nasıl çalıştığı gösterilecektir.

Aşağıdaki hususlar bu sözleşme kapsamı dışındadır

Normal çalışma iÅŸlevlerini yerine getirmediÄŸi için deÄŸiÅŸtirilen donanım ve her türlü parçalar.Önceden YETKÄ°LÄ° SANTRAL TEKNÄ°K SERVÄ°SÄ°NÄ°N onayı alınmadan sözleÅŸme süresi içinde üçüncü ÅŸahıslarla baÄŸlanan,monte edilen yada deÄŸiÅŸtirilen donanım parçaları yazılım veya  parametre deÄŸiÅŸmeleri ile bunların yol açtığı arızalar.Distribütör  firma  tarafından saptanmış kullanım talimatlarına aykırı ÅŸekilde kullanılan donanım ve parçalar.

  1. Sistemin teknik spesifikasyonlarında belirtilenin dışındaki  çevre koÅŸullarında  kullanılmasından doÄŸan  hasarlar.

  2. GerektiÄŸi için sonradan ilave edilen yeni malzeme,ünite veya modül  bedelleri (hat artırımı,lisanslar,çaÄŸrı kayıt  Sistemi ilavesi,ip telefon,ip dect,ip dect sistem,analog telefon,dect telefon,sayısal ve operatör setleri,fct cihazları,ses kayıt cihazları,ilve yazılımlar gibi....)

  3. Sistemin sistem yetkilisi isteği ile montaj mahallinin değiştirilmesi,nakli nedeniyle oluşan ücretler

  4. Ek program istekleri(yetki girme,gruplama gibi...)için verilen servis ücretleri

  5. Ek eğitim istekleri (yeni personel alımı,personel değişimi gibi...)için verilen servis ücretleri

  6. Müşterinin saÄŸlamakla yükümlü olduÄŸu ve  sözleÅŸme önerisinde  YETKÄ°LÄ° TEKNÄ°K SERVÄ°S tarafından yazılı olarak sunulan ve sistem yetkilisi tarafından imzası ile belgelenen eksiklerin giderilmemesinden kaynaklanan arızalar.

SözleÅŸmesi  bulunan firmanın Sistem yetkilisi Teknik servis ile olan iliÅŸkilerini her türlü teknik açıklama,fiyat gibi konularda Santral distribitörünün veya imalatçı firmanın  teknik ve idari servislerinden danışma ve açıklama talep edebilir.Bu amaçla distribitörünün veya imalatçısının irtibat telefonlarını firma istekleri doÄŸrultusunda yetkili santral servis tarafından sistem yetkilisine verilecektir.DoÄŸal afet,savaÅŸ,yangın,isyan,ve grev  gibi... nedenlerden  doÄŸan gecikmeler ,devlet dairesi temsilcisinin emir veya direktiflerine uyma zorunluluÄŸu ve sisteme ulaÅŸmanın imkansız olduÄŸu durumlarda YETKÄ°LÄ° SANTRAL TEKNÄ°K SERVÄ°SÄ° herhangi bir kayba veya sorumluluÄŸa maruz bırakılmaz.Ancak mücbir sebebin vuku bulmasını mütakip on gün içersinde gerekli bilgi santral distribitörünün veya imalatçı firmaya ulaÅŸtırılacaktır.                                                           


TEKNÄ°K DESTEK    0212-955 05 05
SATIÅž                     0212-216 62 63
FAKS                       0212-216 60 92 pbx
E-MAÄ°L                   aker@akertelekom.com.tr

 

Firmamız  telefon santrali, güvenlik sistemleri,alt yapı kablolama hizmeti vermekteyiz.
 




HÄ°ZMET VERÄ°LEN TELEFON SANTRALÄ° SERVÄ°S HÄ°ZMETLERÄ°MÄ°Z

 

 
ETÄ°KETLER:telefon santral teknik servis,telefon santrali teknik servis,telefon santral servisi ataÅŸehir,telefon santral servisi istanbul,karel telefon santrali teknik servis,telefon santrali teknik özellikleri,telefon santral teknik ÅŸartnamesi,telefon santrali servisi,telefon santral servisleri,telefon santral servisi,karel santral servisi,karel santral servis ataÅŸehir,karel santral servis ataÅŸehir,karel santral çevrimi ÅŸiÅŸli,karel santral servis ÅŸiÅŸli,karel santral telefon servisi,karel santral teknik servisi,karel santral yetkili servisleri,santral servis mecidiyeköy,karel santral servisi,alcatel santral servisi,santral servis,santral servisleri,santral servis ÅŸiÅŸli,karel santral servis ataÅŸehir,karel santral servisi avrupa yakası,karel santral servisi anadolu yakası,santral istanbul servis,santral teknik servisi,karel santral telefon servisi,karel santral servis ÅŸiÅŸli,santral bayi leri,karel santral bayi leri,multitek santral bayi leri,alcatel santral bayi leri,karel santral bayi,karel santral ve bayi,karel telefon santral bayileri,karel santral tamir,santral tamir,santral tamiri,santral kart tamiri
AKER TELEKOMÃœNÄ°KASYON HÄ°Z.LTD.ÅžTÄ° © 2024
Bu site Web tasarım Market tarafından tasarlanmıştır.
Göster Mobil Sürüm / Masaüstü