Santral Teknik Destek

TELEFON SANTRAL SERVİS VE TEKNİK DESTEK


 
  • Müşteri memnuniyetini ilke edinen firmamız disiplinli- teknik açıdan profesyonel ve güleryüzlü personeli ile daima daha iyi hizmet anlayışıyla çalışmaktadır.
  • Misyonumuz Siz değerli müşterilerimizin ihtiyaçları doğrultusunda kaliteli ve ekonomik sıfır veya ikinci el santral ürünlerle haberleşme ihtiyaçlarınızı en mükemmel şekilde karşılamaktır.
AKER TELEKOM olarak telefon santral teknik destek verdiğimiz firmalara iletişim sorunlarını anında çözmek ve destek servisini öncelikli olarak vermek için santral senelik veya aylık bakım sözleşmesi yapmaktadır.Konuyla alakalı sözleşme şu şekildedir.
 

  SANTRAL TEKNİK SERVİS SÖZLEŞME KOŞULLARI

YETKİLİ SANTRAL SERVİS teknisyeni ,arızanın kaynağı ve onarımı konusunda karar verebilecek yetkili tek kişidir.YETKİLİ SANTRAL TEKNİK servis kendi elemanlarının  belirleyeceği  SİSTEM e ait arızaları gidererek, SİSTEM in fonksiyonlarını yerine getirebilecek şekilde çalışmasını sağlayacaktır.Sözleşme kapsamında  YETKİLİ TEKNİK servis sisteme  sözleşme süresi içinde 6 (altı) ayda bir olmak üzere bakım yapacaktır.Periyodik bakım yapılacak işlemler şunlardır:Konsol tuş takımı lastiği ve spral kordon kontrolü gerektiğinde değişimi,akü şarj ve bome ölçümü,sistemin genel donanım kontrolü,sistemin genel işlev kontrolü,eğitim güncelleştirme.YETKİLİ SANTRAL TEKNİK SERVİS periyodik bakımlar dışında sözleşme süresi içinde sistem yetkilisi tarafından ihbar edilen arızalarda sisteme servis verecektir.Yapılacak onarım sözleşme kapsamı içinde yer alıyorsa arıza giderilecek.Sözleşme kapsamı dışında yer  alıyorsa sistem yetkilisine onarım neden sözleşme kapsamı dışında  yer  aldığı açıklanacak ve bakım onarım fiyat listeleri tahakkuk edecek ücret konusunda mutabakat alınacak mutabakattan sonra arıza giderilecektir.Onarım yapıldıktan sonra onarımla ilgili olarak sistem yetkilisine onarım nasıl yapıldığı açıklanacak ve arıza giderildikten sonra ilgili fonksiyonun  nasıl çalıştığı gösterilecektir.

Aşağıdaki hususlar bu sözleşme kapsamı dışındadır

Normal çalışma işlevlerini yerine getirmediği için değiştirilen donanım ve her türlü parçalar.Önceden YETKİLİ SANTRAL TEKNİK SERVİSİNİN onayı alınmadan sözleşme süresi içinde üçüncü şahıslarla bağlanan,monte edilen yada değiştirilen donanım parçaları yazılım veya  parametre değişmeleri ile bunların yol açtığı arızalar.Distribütör  firma  tarafından saptanmış kullanım talimatlarına aykırı şekilde kullanılan donanım ve parçalar.

  1. Sistemin teknik spesifikasyonlarında belirtilenin dışındaki  çevre koşullarında  kullanılmasından doğan  hasarlar.

  2. Gerektiği için sonradan ilave edilen yeni malzeme,ünite veya modül  bedelleri (hat artırımı,lisanslar,çağrı kayıt  Sistemi ilavesi,ip telefon,ip dect,ip dect sistem,analog telefon,dect telefon,sayısal ve operatör setleri,fct cihazları,ses kayıt cihazları,ilve yazılımlar gibi....)

  3. Sistemin sistem yetkilisi isteği ile montaj mahallinin değiştirilmesi,nakli nedeniyle oluşan ücretler

  4. Ek program istekleri(yetki girme,gruplama gibi...)için verilen servis ücretleri

  5. Ek eğitim istekleri (yeni personel alımı,personel değişimi gibi...)için verilen servis ücretleri

  6. Müşterinin sağlamakla yükümlü olduğu ve  sözleşme önerisinde  YETKİLİ TEKNİK SERVİS tarafından yazılı olarak sunulan ve sistem yetkilisi tarafından imzası ile belgelenen eksiklerin giderilmemesinden kaynaklanan arızalar.

Sözleşmesi  bulunan firmanın Sistem yetkilisi Teknik servis ile olan ilişkilerini her türlü teknik açıklama,fiyat gibi konularda Santral distribitörünün veya imalatçı firmanın  teknik ve idari servislerinden danışma ve açıklama talep edebilir.Bu amaçla distribitörünün veya imalatçısının irtibat telefonlarını firma istekleri doğrultusunda yetkili santral servis tarafından sistem yetkilisine verilecektir.Doğal afet,savaş,yangın,isyan,ve grev  gibi... nedenlerden  doğan gecikmeler ,devlet dairesi temsilcisinin emir veya direktiflerine uyma zorunluluğu ve sisteme ulaşmanın imkansız olduğu durumlarda YETKİLİ SANTRAL TEKNİK SERVİSİ herhangi bir kayba veya sorumluluğa maruz bırakılmaz.Ancak mücbir sebebin vuku bulmasını mütakip on gün içersinde gerekli bilgi santral distribitörünün veya imalatçı firmaya ulaştırılacaktır.                                                           


TEKNİK DESTEK    0212-955 05 05
SATIŞ                     0212-216 62 63
FAKS                       0212-216 60 92 pbx
E-MAİL                   aker@akertelekom.com.tr

 

Firmamız  telefon santrali, güvenlik sistemleri,alt yapı kablolama hizmeti vermekteyiz.
 




HİZMET VERİLEN TELEFON SANTRALİ SERVİS HİZMETLERİMİZ

 

 
ETİKETLER:telefon santral teknik servis,telefon santrali teknik servis,telefon santral servisi ataşehir,telefon santral servisi istanbul,karel telefon santrali teknik servis,telefon santrali teknik özellikleri,telefon santral teknik şartnamesi,telefon santrali servisi,telefon santral servisleri,telefon santral servisi,karel santral servisi,karel santral servis ataşehir,karel santral servis ataşehir,karel santral çevrimi şişli,karel santral servis şişli,karel santral telefon servisi,karel santral teknik servisi,karel santral yetkili servisleri,santral servis mecidiyeköy,karel santral servisi,alcatel santral servisi,santral servis,santral servisleri,santral servis şişli,karel santral servis ataşehir,karel santral servisi avrupa yakası,karel santral servisi anadolu yakası,santral istanbul servis,santral teknik servisi,karel santral telefon servisi,karel santral servis şişli,santral bayi leri,karel santral bayi leri,multitek santral bayi leri,alcatel santral bayi leri,karel santral bayi,karel santral ve bayi,karel telefon santral bayileri,karel santral tamir,santral tamir,santral tamiri,santral kart tamiri
Kullanıcı ServisleriKullanıcı Servisleri