Santral Teknik Destek
TELEFON SANTRAL SERVİS VE TEKNİK DESTEK
- Müşteri memnuniyetini ilke edinen firmamız disiplinli- teknik açıdan profesyonel ve güleryüzlü personeli ile daima daha iyi hizmet anlayışıyla çalışmaktadır.
- Misyonumuz Siz değerli müşterilerimizin ihtiyaçları doğrultusunda kaliteli ve ekonomik sıfır veya ikinci el santral ürünlerle haberleşme ihtiyaçlarınızı en mükemmel şekilde karşılamaktır.
SANTRAL TEKNİK SERVİS SÖZLEŞME KOŞULLARI
YETKİLİ SANTRAL SERVİS teknisyeni ,arızanın kaynağı ve onarımı konusunda karar verebilecek yetkili tek kişidir.YETKİLİ SANTRAL TEKNİK servis kendi elemanlarının belirleyeceği SİSTEM e ait arızaları gidererek, SİSTEM in fonksiyonlarını yerine getirebilecek şekilde çalışmasını sağlayacaktır.Sözleşme kapsamında YETKİLİ TEKNİK servis sisteme sözleşme süresi içinde 6 (altı) ayda bir olmak üzere bakım yapacaktır.Periyodik bakım yapılacak işlemler şunlardır:Konsol tuş takımı lastiği ve spral kordon kontrolü gerektiğinde değişimi,akü şarj ve bome ölçümü,sistemin genel donanım kontrolü,sistemin genel işlev kontrolü,eğitim güncelleştirme.YETKİLİ SANTRAL TEKNİK SERVİS periyodik bakımlar dışında sözleşme süresi içinde sistem yetkilisi tarafından ihbar edilen arızalarda sisteme servis verecektir.Yapılacak onarım sözleşme kapsamı içinde yer alıyorsa arıza giderilecek.Sözleşme kapsamı dışında yer alıyorsa sistem yetkilisine onarım neden sözleşme kapsamı dışında yer aldığı açıklanacak ve bakım onarım fiyat listeleri tahakkuk edecek ücret konusunda mutabakat alınacak mutabakattan sonra arıza giderilecektir.Onarım yapıldıktan sonra onarımla ilgili olarak sistem yetkilisine onarım nasıl yapıldığı açıklanacak ve arıza giderildikten sonra ilgili fonksiyonun nasıl çalıştığı gösterilecektir.
Aşağıdaki hususlar bu sözleşme kapsamı dışındadır
Normal çalışma işlevlerini yerine getirmediği için değiştirilen donanım ve her türlü parçalar.Önceden YETKİLİ SANTRAL TEKNİK SERVİSİNİN onayı alınmadan sözleşme süresi içinde üçüncü şahıslarla bağlanan,monte edilen yada değiştirilen donanım parçaları yazılım veya parametre değişmeleri ile bunların yol açtığı arızalar.Distribütör firma tarafından saptanmış kullanım talimatlarına aykırı şekilde kullanılan donanım ve parçalar.
-
Sistemin teknik spesifikasyonlarında belirtilenin dışındaki çevre koşullarında kullanılmasından doğan hasarlar.
-
Gerektiği için sonradan ilave edilen yeni malzeme,ünite veya modül bedelleri (hat artırımı,lisanslar,çağrı kayıt Sistemi ilavesi,ip telefon,ip dect,ip dect sistem,analog telefon,dect telefon,sayısal ve operatör setleri,fct cihazları,ses kayıt cihazları,ilve yazılımlar gibi....)
-
Sistemin sistem yetkilisi isteği ile montaj mahallinin değiştirilmesi,nakli nedeniyle oluşan ücretler
-
Ek program istekleri(yetki girme,gruplama gibi...)için verilen servis ücretleri
-
Ek eğitim istekleri (yeni personel alımı,personel değişimi gibi...)için verilen servis ücretleri
-
Müşterinin sağlamakla yükümlü olduğu ve sözleşme önerisinde YETKİLİ TEKNİK SERVİS tarafından yazılı olarak sunulan ve sistem yetkilisi tarafından imzası ile belgelenen eksiklerin giderilmemesinden kaynaklanan arızalar.