Bilgiler
TELEFON SANTRAL TAMÄ°R SERVÄ°SÄ° | 0212- 216 62 63
TELEFON SANTRAL TAMÄ°RÄ°




AKER TELEKOMÃœNÄ°KSAYON  olarak Mecidiyeköy-ŞİŞLÄ°/Ä°STANBUL merkezli santral tamir ve santral servis hizmetini 20 seneyi aÅŸkın bir süredir yapmaktayız.Müşterilerimizin sıkıntı çektiÄŸi durumlarda yerinde destek veya uzaktan baÄŸlantıyla en hızlı haberleÅŸme sorununu çözüme kavuÅŸturmak birinci tercihimizdir.
Santral tamiri ve programlarında uzmanlaÅŸmış personelimizle alcatel santral tamiri ve karel santral tamirini santral yetkili servis vasfıyla yerine getirmekteyiz.
Santralinizde sorun var ise veya işinde uzman bir firmayla çalışmak servis almak istiyorsanız.Senelik santral sözleşmesi veya aylık santral sözleşmesi yapmak istiyorsanız daima birikimimizle danışmalık için hizmetinizdeyiz.





AKER TELEKOM LTD.ÅžTÄ°
0212-216 62 63 PBX
0212-216 60 92 FAKS
aker@akertelekom.com.tr

0532-285 30 60 gsm (Ali EROÄžLU)


 
SENELÄ°K TELEFON SANTRALÄ° BAKIM VEYA SERVÄ°S SÖZLEÅžME Ã–RNEĞİMÄ°Z

              SERVÄ°S SÖZLEÅžMESÄ°
 
      Bu sözleÅŸme; merkezi Ä°STANBUL  da bulunan YETKÄ°LÄ° TEKNÄ°K servis olarak alınacak olan AKER TELEKOMÃœNÄ°KASYON HÄ°ZMETLERÄ° LTD. ÅžTÄ°  ile ............................................................arasında  imzalanmıştır. 
 
1-TAAHHÜT VE İŞİN NİTELİĞİ
YETKÄ°LÄ° TEKNÄ°K SERVÄ°S   bu sözleÅŸmenin 2.maddesinde yer alan koÅŸullar kapsamında bundan  böyle
Sistem olarak alınacak ALCATEL  telefon  santralleri  ve çevre ekipmanlarına sözleÅŸme tarihinden itibaren 1  (bir)  yıl  süre ile verilecek  servis  ve  bakım  hizmetlerini   %18 KDV  hariç ..........  (..........TL) peÅŸin  bedel  karşılığında yapmayı kabul ve taahhüt eder.
2-SÖZLEŞME KOŞULLARI
a)YETKİLİ SERVİS teknisyeni ,arızanın kaynağı ve onarımı konusunda karar verebilecek yetkili tek kişidir.
b)YETKÄ°LÄ° TEKNÄ°K servis kendi elemanlarının  belirleyeceÄŸi  SÄ°STEM e ait arızaları gidererek, SÄ°STEM in
fonksiyonlarını yerine getirebilecek şekilde çalışmasını sağlayacaktır.
c)Bu sözleÅŸme kapsamında  YETKÄ°LÄ° TEKNÄ°K servis sisteme  sözleÅŸme süresi içinde 6 (altı) ayda bir olmak üzere bakım yapacaktır.
Periyodik bakım yapılacak iÅŸlemler ÅŸunlardır: Konsol tuÅŸ takımı lastiÄŸi ve spral kordon kontrolü gerektiÄŸinde deÄŸiÅŸimi,akü ÅŸarj ve bome ölçümü,sistemin genel donanım kontrolü,sistemin genel iÅŸlev kontrolü,eÄŸitim güncelleÅŸtirme.
d)YETKİLİ TEKNİK servis periyodik bakımlar dışında sözleşme süresi içinde sistem yetkilisi tarafından ihbar edilen arızalarda sisteme servis verecektir.
e)Yapılacak onarım sözleÅŸme kapsamı içinde yer alıyorsa arıza giderilecek.SözleÅŸme kapsamı dışında yer  alıyorsa sistem yetkilisine onarım neden sözleÅŸme kapsamı dışında  yer  aldığı açıklanacak   ve  bakım onarım fiyat listeleri tahakkuk edecek ücret konusunda mutabakat alınacak mutabakattan sonra arıza giderilecektir.
f) Onarım yapıldıktan sonra onarımla ilgili olarak sistem yetkilisine onarım nasıl yapıldığı açıklanacak ve arıza giderildikten sonra ilgili fonksiyonun  nasıl çalıştığı gösterilecektir.
g) Aşağıdaki hususlar bu sözleşme kapsamı dışındadır.
1-    Normal çalışma iÅŸlevlerini yerine getirmediÄŸi için deÄŸiÅŸtirilen donanım ve her türlü parçalar.
2-Önceden YETKÄ°LÄ° TEKNÄ°K servisin onayı alınmadan sözleÅŸme süresi içinde üçüncü ÅŸahıslarla baÄŸlanan,monte edilen yada deÄŸiÅŸtirilen donanım parçaları yazılım veya  parametre deÄŸiÅŸmeleri ile bunların yol açtığı arızalar.
3-   Distribütör  firma  .............. tarafından saptanmış kullanım talimatlarına aykırı ÅŸekilde kullanılan donanım ve parçalar.
4-Sistemin teknik spesifikasyonlarında belirtilenin dışındaki  çevre koÅŸullarında  kullanılmasından doÄŸan  hasarlar.
5-GerektiÄŸi için sonradan ilave edilen yeni malzeme,ünite veya modül  bedelleri (hat artırımı,çaÄŸrı kayıt  Sistemi ilavesi gibi....)
6-Sistemin sistem yetkilisi isteği ile montaj mahallinin değiştirilmesi,nakli nedeniyle oluşan ücretler
7-Ek program istekleri(yetki girme,gruplama gibi...)için verilen servis ücretleri
8-Ek eğitim istekleri (yeni personel alımı,personel değişimi gibi...)için verilen servis ücretleri
9-Müşterinin saÄŸlamakla yükümlü olduÄŸu ve  sözleÅŸme önerisinde  YETKÄ°LÄ° TEKNÄ°K   servis taraf-ından yazılı olarak sunulan ve sistem yetkilisi tarafından imzası ile belgelenen eksiklerin giderilmeme-sinden kaynaklanan arızalar.
 
 
3-GENEL KONULAR
a)Sistem yetkilisi yetkili teknik servis ile olan iliÅŸkilerini her türlü (teknik açıklama ,fiyat gibi...)konularda                                                                       
   ................. nin ilgili Bölge Müdürlüğüne teknik ve idari servislerden danışma ve açıklama talep edebilir.
Bu amaçla  .................. irtibat telefonları  YETKÄ°LÄ° TEKNÄ°K servis  tarafından sistem yetkilisine verilmiÅŸtir.
b)DoÄŸal afet,savaÅŸ,yangın,isyan,ve grev  gibi... nedenlerden  doÄŸan gecikmeler ,devlet dairesi temsilcisinin emir veya direktiflerine uyma zorunluluÄŸu ve sisteme ulaÅŸmanın imkansız olduÄŸu durumlarda YETKÄ°LÄ° TEKNÄ°K servis herhangi bir kayba veya sorumluluÄŸa maruz bırakılmaz.Ancak mücbir sebebin vuku bulmasını mütakip on gün içersinde gerekli bilgi  .................  â€˜e  ulaÅŸtırılacaktır.
c)Sözleşme yapılan firmanın el değiştirmesi durumunda sözleşme kendiliğinden fesh olur.
d)Sözleşme bitiminden 1(bir) ay önce sözleşmenin iptali taraflardan biri tarafından yazılı olarak bildirilmediği taktirde yeni fiyatlar göz önüne alınarak sözleşme süresi kendiliğinden 1(bir)yıl uzatılmış sayılır.
e )SözleÅŸme baÅŸlangıç tarihi              :../../..
f )SözleÅŸme bitiÅŸ tarihi                       :../../..
g )Santralin  Modeli                           : ..................
h )Bu sözleÅŸme 2 (iki) kopya olarak hazırlanmış ve  imzalanmıştır.DoÄŸabilecek anlaÅŸmazlıklarda TC.Ä°STANBUL MAHKEMELERÄ°NÄ°N yetkili olduÄŸu taraflarca kabul edilmiÅŸtir.
AKER TELEKOMÃœNÄ°KASYON HÄ°Z.LTD.ÅžTÄ° © 2024
Bu site Web tasarım Market tarafından tasarlanmıştır.
Göster Mobil Sürüm / Masaüstü