KAREL DS200 168 PORT 24 DIŞ HAT,128 ANALOG İÇ ABONE ORJİNAL KABİNLİ DİJİTAL SANTRAL.
Tükeniyor Son 1 Ürün
Ürün Kodu: 170612121129
Stok Durumu: Stokta var
Marka:

KDV Dahil:
0,00TL

Ürünün Teslimat Süresi:
3 Gün

Size Özel Üretim
Garantili Ürünler
Faturalı Ürünler
Kargo ile Kapıda Ödeme Seçeneği
Tüm Kredi Kartlarıyla Alışveriş İmkanı
3D Secure ile %100 Güvenli Alışveriş
Mesai Saatlerinde Telefonla Destek

Henüz bu ürün için soru sorulmadı. İlk siz sorabilirsiniz.

Aklınıza takılanlar mı var? Hemen sorun.

Adınız:
E-Posta Adresiniz:


Sorunuz: Not: HTML'ye dönüştürülmez!

DoÄŸrulama kodunu giriniz:



KAREL DS200 DÄ°JÄ°TAL SANTRAL (NUMARA GÖSTERÄ°R)  AYAKLI ORJÄ°NAL KABÄ°NLÄ°  

 

-24 dış hat

-4 kanal evm robot operatör

-128 anolog iç abone

-16 sayısal iç abone

-1 adet FT 20 konsol seti

-1 adet meÅŸguliyet panosu

-10 adet karel ST20 sayısal set

 

NOT:VERÄ°LEN FÄ°YAT SADECE SANTRAL SATIÅž FÄ°YATIDIR.Ä°LAVE MALZEMELER MONTAJ PROGRAMLAMA DAHÄ°L DEĞİLDÄ°R. 

 

Orta ve büyük ölçekli ÅŸirketler için tasarlanmış serisi; 4 farklı kapasite modeli ile 144 TDM hattan 32000 TDM hatta kadar destek verebilen IP  analog ve sayısal hatları destekleyen hibrit telefon santrallarıdır
Yeni Nesil iletiÅŸim sistemleri; geliÅŸmiÅŸ iletiÅŸim ihtiyaçları olan büyük ölçekli ÅŸirketlere  hızlı  kaliteli ve çok amaçlı çaÄŸdaÅŸ iletiÅŸim için; ses  görüntü ve verinin eÅŸ zamanlı olarak iletilebildiÄŸi analog  sayısal  ISDN ve IP uyumlu çözümler sunar.

 

 Anahtar Özellikler
•Kuruluşun farklı birimleri arasında kurulacak IP köprüsü sayesinde uzak birimleri ile tek bir sistem gibi çalıştırılabilir.
•Kurulacak IP köprüsü üzerinden yapılacak IP haberleşmesi ile iletişim giderlerinde gözle görülür düşüş elde edilir.
•Sektörün önde gelen IP iletiÅŸim özelliklerini analog  sayısal  ISDN ve IP platformlarda destekler.
Esnek Kapasite ve Çevre Birimleri

 Ä°letiÅŸim Sistemi  dahili abonelerde özel IP abone ve SIP  dış hat tarafında aynı anda SIP ile H.323 protokollerini ve yeni nesil ses sıkıştırma algoritmalarını destekler. Bu sayede farklı çevre birimleri kullanabilme esnekliÄŸini saÄŸlar.
Otomatik ÇaÄŸrı Karşılama  Yönlendirme (ACD) ve Sesli Mesaj Modülü olan EVM200  operatörün yardımına gerek kalmadan  dış çaÄŸrılarıninteraktif olarak aranılan aboneye ya da departmana eriÅŸimini saÄŸlar.Sesli mesaj özelliÄŸi abonelere  diÄŸer aboneler ya da dışarıdan arayanlar tarafından mesaj bırakılmasını saÄŸlar. Aboneler bu mesajlara baÅŸka biryerdenulaÅŸabilir.Sistemin aynı anda 32 çaÄŸrıya cevap verebildiÄŸi ve sesli mesajlara ait kapasitenin 20 saatin üzerine çıktığı bu konfigürasyonda  personelin yükü azalır ve organizasyonun verimliliÄŸi artar.

 Ä°letiÅŸim Sistemlerininyazılımında gömülü olan bulunan ACD uygulaması  Sistemde EVM200 kullanılmadığında da kullanıcıya 4 kanal otomatik çaÄŸrı karşılama ve yönlendirme özelliklerini sunar.

(CTI)

DS200 IP Ä°letiÅŸim Sistemi  geliÅŸmiÅŸ telefon fonksiyonlarını mevcut iÅŸ uygulamalarıyla bütünleÅŸtiren bilgisayar-telefonentegrasyonu (CTI) özelliÄŸiyle kullanım kolaylığı saÄŸlar. CTIiÅŸlemlerini destekleyen sunucu   Ä°letiÅŸim Sistemleri üzerine entegredir.Ayrı bir PC/Sunucu donanımı gerektirmez.Net-Konsol yazılımı  analog ve sayısal aboneleriçin haberleÅŸme sisteminin CTIözelliklerini PC'ler üzerindenkullanılmasına olanak verir.

ÇaÄŸrı kayıt yazılımı  iletiÅŸim giderlerini kontrol altında tutarak maliyetlerin düşürülmesini saÄŸlar.DS200 IP Ä°letiÅŸim Sistemi bütün çaÄŸrıların kaydedilmesiyle; kontör  kutup deÄŸiÅŸikliÄŸi algılama ya da tarifeli sanal ücretlendirme gibi yöntemlerle çaÄŸrı ücretlendirmesi yapmaya olanak saÄŸlar.Net-CM programı ile çaÄŸrı kayıtları aÄŸ üzerindeki herhangi bir PC'ye aktarılarak  ücretlendirme  rapor ve çeÅŸitli analizler yapılır.

Web tabanlı Web-CM programı ile birden fazla santralın çağrı kayıt dökümlerine her an her yerden erişmek ve aboneye özel raporlar almak mümkündür.

Gelişmiş Otomatik Yön Seçimi (LCR)

 Ä°letiÅŸim Sistemi otomatik yön secimi (LCR) özelliÄŸisayesinde  aramaları otomatik olarak en düşük maliyetli rotaya yönlendirir.  Bu sayede LCR özelliÄŸi  iÅŸletme giderleri içinde önemli bir yer tutan iletiÅŸim maliyetlerinde tasarruf saÄŸlar.

Alternatif rota özelliÄŸi sayesinde aramalar  ilk tercih edilen yolüzerinden  yapılamaması durumunda diÄŸer rotalar üzerindenyapılır. ÇaÄŸrıların özellikle IP dış hatlar üzerinden IP operatörlere yönlendirilmesi iletiÅŸim maliyetlerinde yüksek oranda tasarruf saÄŸlar.

Konferans özelliÄŸi ile görüşmelere çoklu katılım saÄŸlanarak 32 kullanıcıyla birlikte konferans yapma imkanı sunar. Bu altyapıyla  uzak noktalardaki katılımcılarla yapılan toplantılar için harcanan süreler kısalır ve aynı zamanda maliyet düşer. Konferans alma  video telefonlar  yazılım tabanlı telefonlar ve Karel Mobil uygulaması ile görüntülü konferans imkanı saÄŸlar.

QoS DesteÄŸi

AÄŸ üzerindeki performansın izlenmesi  gereken önlemlerin alınması yoluyla ses kalitesinin devamlılığını saÄŸlar.

FIREWALL (Güvenlik Duvarı)

Santrala entegre olarak çalışan güvenlik duvarı  daha güvenli IP iletiÅŸimin gerçekleÅŸmesini saÄŸlar. Ä°stenen IP  MAC adresi veya portların dışındaki paketler de engellenebilir.

Güvenli Konuşma

Standart sRTP/TLS kriptolama özelliÄŸi   VPN kurulumuna gerek olmadan ses iletiÅŸiminde üst düzey güvenlik saÄŸlar.

Yüksek Ses Kalitesi

 geliÅŸmiÅŸ ses algoritmalarına sahiptir. Böylece HD ses kalitesini destekleyen standart terminaller ve Karel  ile mükemmel ses kalitesi saÄŸlar.

GeliÅŸmiÅŸ Merkezi Telefon Defteri

Kullanıcılar  Ã¼zerinde bulunan ortak hafızaya kayıt yapabilir. Kullanıcılar özel telefon setlerinden santral abone rehberini ve ortak rehberi  isim ile T9 algoritması sayesinde kolaylıkla tarayarak arama yaparlar. LDAP protokolünü destekleyen Merkezi Rehber uygulaması sayesinde rehberler harici bir sunucuya yüklendiÄŸinde LDAP destekli telefon setleri de bu özellikten faydalanırlar. Bu sayede iÅŸletmelerin yeni kurulum öncesi sahip olduÄŸu telefon rehberi LDAP entegrasyonu ile santral aboneleri tarafından kullanılabilir.
Çoklu PBX programlayıcısı
Aynı veya farklı lokasyonda bulunan birden fazla sistemin tek noktadan ve tek arayüzden uzaktan yönetimi ve güncellenmesi mümkündür.

Otomatik Yedekleme Yöneticisi
  verilerin herhangi bir lokasyondan baÅŸlangıç zamanı da belirlenerek kolayca yedeklenmesini saÄŸlar.

Alarm Yazılımı
HaberleÅŸme ağında kurulu tüm  Ä°letiÅŸim Sistemi Kulelerinin durumu tek bir noktadan izlenir.
 Alarm uyarıları sesli ve görsel olarak belirlenir ve sistem yöneticisi e-posta veya SMS yoluyla bilgilendirilir.

SNMP
 Dahili SNMP uygulaması çok lokasyonlu sistemlerin tek noktadan yönetimini ve pek çok ayarın hızla  özel herhangi bir uygulama yazılımına gerek olmaksızın standart SNMP yazılımları ile yapılandırılmasını saÄŸlar.

Bakım
 Merkezi iÅŸlemci üzerindeki yazılımı TFTP  SNMP gibi farklı baÄŸlantı yöntemleri ile güncellemek mümkündür.
 Yazılım Özellikleri
•Hafızadan arama (genel/özel)
•Merkezi Rehber
•Anlık Mesajlaşma (Instant Messaging)
•Durum Bilgisi (Presence)
•QoS
•sRTP/TLS / IP kriptolama
•Alarm programı
•SNMP
•Otomatik arama
•Meşgul aboneyi uyarma
•Sıraya girme
•Meşgul dış hat
•Meşgul abone
•Cevapsız çağrı
•Çağrı bekletme
•Çağrı park etme
•Çağrı aktarma
•Şef sekreter gruplama
•Konferans
•Konferans odası
•Rahatsız edilmeme
•Esnek numaralandırma
•ÇaÄŸrı yönlendirme; bütün çaÄŸrılar  gece servisinde   meÅŸgul abone   cevapsız çaÄŸrı
•Acil hat
•Bilgi alma
•Araya girme
•Dış hat alma
•Dış hat-Dış hat bağlama
•Son numara tekrarı
•Şifre kullanımı
•Telefon kilitleme
•Çağrı yakalama
•Bekletme müziği
•Hatırlatma/uyandırma servisi
•Ses seviyesi ayarı

 Kullanım Özellikleri
•Masraf kodu girişi
•Otomatik dış hat bekletme
•Otomatik sistem kontrolü
•Çağrı kısıtlama
•Doğrudan aboneye erişim
•Farklı zil kadansları
•Harici çağrı yönlendirme
•Faks yönlendirme
•En ucuz tarifeye yönlendirme (LCR)
•Dış hat erişim grupları
•Abone yetki seviyesi
•Otomatik dış hat açma
•Gece servisi
•Ekrandan sistem sorgulama
•Operatörlere eşit yük dağılımı
•Elektrik kesintisinde dış hat-iç hat bağlama
•Uzaktan programlama
•Uzaktan sistem resetleme
•Dahili abone grupları
•Seri çağrı transferi
•Sistem yetkilisi
•Araya girme yetki kontrolü
•Ayarlanabilir bekletme ve park süreleri
•Ayarlanabilir çatalaltı süresi
•MF/DP arama

 Teknik Özellikler
•Arayan numarayı kısıtlama (CLIR)
•Aranan numarayı gösterme (CDLP)
•Aranan numara kısıtlaması (COLR)
•Ücretlendirme; çaÄŸrı başında (AOC-S)  çaÄŸrı esnasında (AOC-O)  çaÄŸrı sonunda (AOC-E)
•Çoklu abone numaralandırma (MSN)
•Direkt dahili arama (DDI)
•Noktadan-Noktaya bağlantı
•Noktadan-Çok noktaya bağlantı
•Network mesajlarının gösterilmesi
•Ana işlemci kartı devreden çıktığında devam eden görüşmeler kesilmeden yedek işlemci kartının devreye girebilmesi (Hot-standby)

10/100 BaseT (Ethernet) İletişim Hızı : 100Mbps (Ethernet)

Uygulama ve uyumluluk: 
PABX  CO   RURAL  STP  SP  TANDEM  TRANSÄ°T  TAFÄ°CS / DSS1  EURO ISDN  Q-SIG  SS7  ISUP  MTP  CAS1B  CAS2B  R1  R2  1VF
Dış hat arayüzü: EURO ISDN uyumlu T0 arayüzü  EURO ISDN uyumlu S2 arayüzü  IP VOÄ°P Ethernet arayüzü  E&M  TWT  E1-R2
Boyutlar: DS200L  DS200 IP: 70 x 32 x 28 cm  78 x 153 x 60 (Kabinet)
                  DS200 IP: 57 x 32 x 30 cm
                  DS200M IP: 44 x 26 5 x 26 5 cm

 Otellere Özel Özellikleri
•Otel odası abonesi belirleme
•Check in-Check out
•Otel odası durumu (dolu  boÅŸ rezerve)
•Oda görüntüleme (Temiz  kirli  temizleniyor)
•Yer belirtme servisi
•Süre kısıtlaması
•Arama yetki seviyesi
•Minibar ücretlendirme
•Uyandırma servisi (Grup ya da kişi)

 

 DS200 serisinde fiberoptik hatlar santralda sonlandırılabilir. Bu sayede santral hizmet alanı geniÅŸletilebilir; tek santral yapısında  fiber hatlarla birbirine baÄŸlanmış çok lokasyonlu çözümler sunulabilir.

  IP Ä°letiÅŸim Sistemleriyle Kullanılabilen Çevre Birimleri
•Standard SIP ve Karel SIP Telefonlar
•Karel IP telefonlar: DS200'un gelişmiş abone özelliklerinin desteklendiği IP telefonlar
•Webfon  web sitesi üzerinden müşterilerin firmayı ücretsiz aramasını saÄŸlayan uygulama
•Görüntülü SIP Tefonlar
•WiFi SIP Telefonlar
•SIP telefon yazılımı çalıştırabilen akıllı cep telefonları
•IP Dect Sistem (SIP sinyalleşme protokolünü destekleyen IP Dect baz istasyonları ve IP Dect el üniteleri
•Diğer SIP destekli uç birimleri

IP Haberleşme Uygulamaları

Abonelerin santral ile aynı mekanda olma zorunluluÄŸu ortadan kalkar. Sistemin dahili aboneleri    yazılım tabanlı IP telefon  WiFi telefon  VoIP destekli akıllı cep telefonu gibi IP üzerinden haberleÅŸebilen eriÅŸim birimleri ile her yerden her an kesintisiz iletiÅŸim saÄŸlar.

Uzak Ofis Uygulamaları

Çok lokasyonlu iÅŸletmelerde  ÅŸubede bulunan herhangi bir abone  ek bir donanım gerekmeden  çeÅŸitli IP uç noktaları ile  internet üzerinden merkez santrala doÄŸrudan baÄŸlanır.

Birden fazla lokasyondaki santraller ile ağ yapısı oluşturularak uzak santral abonelerinin birbirini dahili numaralarıyla arayabilmesi iletişimde kolaylık ve tasarruf sağlar.

  IP Ä°letiÅŸim Sistemi  SIP ve H.323 uyumlu diÄŸer cihazlarla (PBX  AÄŸ geçidi vb.) etkileÅŸimli çalışarak  mevcut ya da yeni oluÅŸturulacak veri aÄŸları üzerinden düşük maliyetli ve yüksek kaliteli iletiÅŸim saÄŸlar.

Görüntülü Görüşme

DS200 IP Ä°letiÅŸim Sistemine baÄŸlı tüm IP aboneler gerek kendi aralarında gerekse IP dış hatlar üzerinden görüntülü telefon  özel set veya yazılım tabanlı telefonlarla görüntülü görüşme yapma imkanına sahiptir.

Mobilite

Mekandan bağımsız haberleşme desteği ile çalışma hayatında hareket özgürlüğü sağlar. Organizasyonun hareketli çalışanlarına SIP destekli akıllı cep telefonları WiFi veya 3G üzerinden santral abonesi olarak sistemin özelliklerinden faydalanır.

Tümleşik İletişim Uygulamaları

  IP Ä°letiÅŸim Sistemleri  Voice-over-IP  fax-over-IP  görüşme kayıt  konferans  gürüntülü gürüşme  durum bilgisi görebilme  anlık mesajlaÅŸma  mobil uygulamalar  uzak abone ve uzak ofisler gibi tümleÅŸik iletiÅŸim uygulamalarının tümünü tek bir çatı altında bütünleÅŸik olarak sunar.

Durum Bilgisi (Presence)

KiÅŸinin uygunluÄŸu  meÅŸguliyeti  çevrim içi / çevrim dışı bilgisi  kiÅŸisel metin giriÅŸi ile belirleyebileceÄŸi özel durumu diÄŸer abonelere görüntülenir. Durum bilgisinden faydalanarak  ilgili kiÅŸiye en çabuk ve en uygun yöntemle eriÅŸilir.

Anlık Mesajlaşma (Instant Messaging)

Aboneler birbirleriyle anlık ve yazılı olarak haberleşebilir. Anlık Mesajlaşma sayesinde iletişim çok hızlı ve kayıt altına alınarak gerçekleşir. Anlık Mesaj kayıtları istenildiği taktirde incelenerek ihtilaflar engellenir.

Ağ Uygulamaları (Networking)
 Birden çok haberleÅŸme sisteminin birlikte veya farklı lokasyonlarda kullanılması gereken durumlarda  IP Ä°letiÅŸim Sistemleri  SIP/H.323 IP dış hat veya ISDN QSIG destekleyen ürünlerle tek bir iletiÅŸim sistemi gibi çalışabilir. Tek numaralandırma planı ile farklı lokasyonlardaki aboneler birbirlerini doÄŸrudan dahili numaraları ile ararlar. Arayan numara bilgisi  en ucuz tarifeye göre yönlendirme  yönlendirme yetkilendirmesi  alternatif rota  çaÄŸrı yönlendirme ve çaÄŸrı aktarma gibi sık kullanılan PBX özellikleri aÄŸ içerisinde desteklenir.

FrEN
 Karel Port FrEN çözümü ile  her türlü biliÅŸim saldırısında sorunsuz çalışma yeteneÄŸi kazanmaktadır. FrEN yapısı sayesinde internete açık IP santrallarınız yetkisiz ve illagal kullanımı engellenmekte  santral yöneticisi ek önlemler için hızla bilgilendirilmektedir.


 Karelport Kartel LCR sayesinde kullanan Karelport üye firmaları birbirleriyle mümkün olan en ucuz yöntemle görüşebilmektedir. Yapı  Karel Port’a üye tüm santralların tarife bilgilerini eÅŸleÅŸtirmekte ve aramalarda en uygun tarifenin otomatik olarak tercih edilmesini saÄŸlamaktadır.

Sync
 Karelport Sync sayesinde Karelların lisans yönetimi kolaylaÅŸtırılmaktadır. kapasite arttırımı ve yeni özelliklerin kullanımına geçiÅŸi hızlanmakta ve kolaylaÅŸmaktadır.





AKER TELEKOM LTD.ÅžTÄ°
0212-216 62 63 PBX
0212-216 60 92 FAKS
aker@akertelekom.com.tr

Yorum Yap

Adınız:


Yorumunuz:

Not: HTML'ye dönüştürülmez!

Oylama: Kötü           Ä°yi

DoÄŸrulama kodunu giriniz:





AKER TELEKOMÃœNÄ°KASYON HÄ°Z.LTD.ÅžTÄ° © 2024
Bu site Web tasarım Market tarafından tasarlanmıştır.
Göster Mobil Sürüm / Masaüstü