İP SANTRAL-60 sip abone Nobilis ip pbx yazılımı
Ürün Kodu: 160804054222
Stok Durumu: Stokta var
Marka:

LÜTFEN FİYAT İSTEYİNİZ:
0212.216 62 63

KDV Dahil:
0,00TL

Ürünün Teslimat Süresi:
3 Gün

Size Özel Üretim
Garantili Ürünler
Faturalı Ürünler
Kargo ile Kapıda Ödeme Seçeneği
Tüm Kredi Kartlarıyla Alışveriş İmkanı
3D Secure ile %100 Güvenli Alışveriş
Mesai Saatlerinde Telefonla Destek

Henüz bu ürün için soru sorulmadı. İlk siz sorabilirsiniz.

Aklınıza takılanlar mı var? Hemen sorun.

Adınız:
E-Posta Adresiniz:


Sorunuz: Not: HTML'ye dönüştürülmez!

Doğrulama kodunu giriniz:



İP SANTRAL  - İP SANTRALLER -  İP SANTRAL YAZILIMI -  CALL CENTER YAZILIMI

 

Nobilis Telefon santrali ile günümüz klasik telefon santrallerinde görebileceğiniz tüm özellikleri bulabileceğiniz gibi, yine IP Telefon santrallerinde bulunan özelliklerin harmanlandığını görebilirsiniz. Bu iki platformun özelliklerine bir de her ikisinde de olmayan başkaca yeniliklerin eklenmiş olması Nobilisi daha da ilginç ve tercih edilir kılmaktadır.

 
NobiliS IP Pbx   Yazılımı
  • 60 sip abone lisansı
  • Operatör kuyruğu
  • Raporlama
  • Karşılama anonsu
  • 6 lı konferans görüşme
  • Voice mail
  • 1 sanal fax abonesi
NobiliS Call Center Yazılımı
  • 5 agent oturum lisansı
  • 5 agent kullanıcı lisansı
  • 5 agent ses kayıt lisansı
  • 1 supervizör lisansı
  • Özel call center raporlama
  • 1 adet wall board lisansı
  • 1 adet dash board lisansı

Sunucu (server veya pc) fiyatın içinde değildir.


 

İp Santral Nobilis PBX özellikleri:

·         Dış Hatlar; IP - Analog - PRI

·         İç Hatlar; IP - Analog - Voip - Network

·         Çağrı Toplama ( Gurup içi /Gurup Dışı)

·         Çağrı Yönlendirme (Dahili ve Harici)

·         Çağrı Transferi

·         Çağrı Park Etme

·         Acil Durum Anonsu

·         Sesli karşılama ve voice mail

·         Rahatsız edilmeme (DND)

·         Uyandırma (Wake Up)

·         Telefon Kilitleme

·         Hızlı arama (Genel hafıza veya kişisel hafızadan)

·         Özelleştirilebilir Raporlama

·         Abone bazında arama ve aranma yetki kısıtlandırmaları

·         Birden fazla firma için farklı senaryolar hazırlayabilme

·         Sınırsız sayıda beklemede müzik ve özel tanımlama

·         Operatör kuyruğunda sıra ve ortalama bekleme süresi bildirme

·         Birden fazla sistem dili seçeneği

·         Yazıyı sese dönüştürme (Text to Spetch-TTS) - ( Aynı dilden veya farklı diller arasında)

·         Abone bazında görünecek dış hat numarası belirleyebilme (CLIR)

·         Otomatik yön seçimi (ARS-LCR)

·         Konferans Görüşme (6 lı)

·         Abone bazında ses kaydı (lisanslı)

·         DID (direkt dış hat numarası tanımlama)

·         Black List tanımlaması (istenmeyen numaraların sistemi aramasını engeller)

·         White List tanımlaması (tanımlı özel numaraların ilgili aboneye veya guruba direk yönlendirilmesi)

 

Abone ve Trunk Portları

Nobilis İp Santral sistem; dış hat portları olarak, IP (sip, iax) - Analog Pstn ve PRI (Primery Rate Acces)teknolojilerine sahiptir. İç abone portları olarak ise Ip aboneler (Ip telefon, soft phone, wifi dect ), analog FXS aboneler, Voip ve Network aboneler tanımlanabilmektedir.

Sesli Karşılama / Robot Operatör / Voice Mail

Günlere, saatlere, arayan veya aranan numaraya göre farklı farklı karşılama anonsları okur ve önüne gelecek menulerde yapılacak tuşlamalar ile departmanlara göre transferini sağlar. Arayan kişi dilerse dahili numara çevirip doğrudan ilgili aboneye ulaşabilir. Aranan abone meşgulse ya da cevap vermiyorsa menuler ile yönlendirilerek başka bir abone ya da sesli mesaj bırakma
seçenekleri sunulabilir. İp Santral  Abonelere bırakılan mesajlar E-Posta olarak sahibine teslim edilir. Abone kendisine bırakılan mesajları ister telefonundan, isterse dışarıdan arayıp şifresini girerek dinleyebilir. Bir aboneye ait mesaj varsa, kullandığı telefon makinası üzerinde bir uyarı ışığı ile bildirilir. Mesaj sahibi tek tuş ile posta kutusuna erişir ve şifresini girerek mesajlarını dinleyebilir, silebilir veya mesajı başka bir aboneye transfer edebilir.

DID - Aboneye Dışarıdan DirektErişim

Şirketinizin ana santral numaranıza ek olarak, dahili abonelerinize doğrudan erişimini sağlamak için direkt dış hat numaraları tanımlayabilirsiniz.İp Santral  Bu DID numara arandığında doğrudan bağlı bulunduğu dahili abone veya departman çalar.

Çağrı Toplama

İp Santral  Şirket içinde çalan bir dahili aboneyi yerinizden kalkmadan bir kod tuşlayarak kendi telefonunuzdan çekebilirsiniz. Çağrı toplama işleminde kendi gurubunuzdan tek tuşla veya özellikle çalan dahiliyi seçerek çağrıyı toplayabilirsiniz.

Çağrı Yönlendirme

Aboneye gelen çağrıların yönlendirilmesini sağlar. Yönlendirme durumlarını (meşgulde, cevapsızda) belirleyebilir, yönlendirilecek yönü (başka bir aboneye, dış hat numarasına, gurup veya departmana, voice maile) yine siz belirlersiniz.İp Santral  de İstediğiniz zaman bu yönlendirmeyi iptal edebilirsiniz.

Çağrı Transferi

İp Santral  Abone kendisine gelen bir çağrıyı, ister başka bir dahili aboneye isterse bir dış hatta transfer edebilir. Bu transfer işlemi sırasında isterseniz kontrollü isterseniz kontrolsüz transfer metodunu kullanabilirsiniz.

İp Santral Çağrı Park Etme

Abone Çağrı park etme kodunu çevirerek çağrıyı park eder. Çağrıyı bu şekilde park eden abone telefonunu başka görüşmeler için serbestçe kullanabilir. Kullanıcı aynı anda birden fazla çağrı park edebilir. Parktaki bir çağrıyı kullanıcı kendi telefonundan ya da başka bir telefondan geri alabilir. İp Santral  bunun için Parktaki çağrıyı çözme kodu ardından çağrıyı çağrı parketme servisini kullanarak park edilmiş konumuna getiren kullanıcının erişim kodunu çevirir.

Acil Durum Anonsu

İp Santral  Sisteme yüklenecek acil durum anonsları ve bu anonslara tanımlanacak prefixler ile tanımlanmış abonelerden veya tüm sistem abonelerinden, yine ister tanımlanmış gurup abonelerine ister tüm abonelerin hoparlörlerine acil durum anonsları yapılabilmektedir. (örn.; bir dahiliden 6000 tuşlanılması halinde, tüm dahililerin hoparlörlerinden o esnada görüşmede olanlar dahil, yangın var şirketi acil olarak terk ediniz şeklinde bir anons duyulabilir, yine 6001 tuşlamak suretiyle kişi tüm abonelere kendisi canlı anons yapabilir v.s.)

DND - Rahatsız Edilmeme

Abone kendisini rahatsız edilmeme konumuna alabilir.İp Santral rahatsız edilmeme konumundaki aboneye gelen çağrılara (isteğe bağlı olarak) abonenin DND konumunda olduğunu anlatır bir mesaj çıkar ve buradaki seçeneklere göre mesaj bırakabilir, başka bir aboneye yönlendirilebilir v.s.

İp Santral  Hızlı Arama (Ortak liste ve Kişiselliste)

Sistemde tüm abonelerin ortak kullanabilecekleri 2000 adetlik ortak hızlı arama listesi oluşturulabilir. Tüm aboneler aynı kısa kodları kullanarak bu listedeki numaraları arayabilirler. İp Santral Kişisel hızlı arama listesinde, abone başına 20 adet telefon numarası kaydedilebilir. Bu 20 numaraya sadece o telefon abonesinden erişilebilinir.

Black List / White List

Sistemde gelen ve giden çağrılar ile Black list ve White list şeklinde iki adet tablo bulunmaktadır. Black liste girilecek numaralar için gelen/giden seçenekleri ile yasaklı numaralar oluşturulabilir. White list tablosuna girilecek numaralar için de o numaradan gelecek çağrının nereye yönleneceği bilgisi girilebilmektedir.

LCR (Otomatik Yön Seçimi)

LCR (Otomatik Yön Seçimi) özelliği sayesinde, dahili telefon kullanıcılarının aradığı numaralar otomatik olarak sistem tarafından tanınır.İp Santral  hizmet alınmak istenen en uygun ortama otomatik olarak yönlendirilir. Örneğin, GSM aramaları, GSM FCT cihazları üzerinden GSM operatörlerine yönlendirilir. Uluslararası aramalar, en ucuz hizmet veren operatöre otomatik olarak yönlendirilir. Bu işlem için telefon santralinin dahili kullanıcılarının ayrıca bir ön prefix çevirmelerine gerek yoktur. Sayısal FCT cihazlarıyla dışarıdan arayan GSM abonelerinin numara bilgisi ve arayan numara, direkt olarak santral tarafından algılanabilir. Bu sayede, gerçek arama ücretlendirmesi yapmak mümkündür.

Konferans Görüşme (6'lı)

İp Santral aynı anda birden fazla kişiyle (Dahili / Harici) görüşme yapmanızı sağlar. Toplamda en fazla 6 kişiye kadar çıkarılabilir. Görüşme yapılırken gelen bir çağrıyı da abone alarak konferans görüşmeye dahil edebilir.

Uyandırma Alarmı (Wake Up)

Daha çok otellerde kullanılmasından ötürü bu ismi almış olan Wake Up uygulaması, aynı zamanda hatırlatma, randevu şeklinde de kullanılabilmektedir. İster tek seferlik, istenirse sürekli periyotta tanımlaması yapılabilen wake up alarmı, zamanı geldiğinde aboneyi farklı zil sesiyle çaldırır ve onaylanana kadar belirli periyotlarda çalmaya devam eder. İp Santral  tanımlanmasının açıklama sütununda yazan info yazısını da ekrana getirerek kişinin alarmı ne için kurduğunu da hatırlamasına yardımcı olur.

Telefon Kilitleme

İp Santral  abone yerinden kalkarken telefonunu kilitleyebilir. Bu sayede kendisinden habersiz telefonu üzerinden arama yapılmasını önlemiş olur. Telefonu kilitli aboneye çağrılar gelir ama arama yapılamaz.

İp Santral Ses Kayıt

Abonelerin dışarı ile yapmış oldukları görüşmelerin ses kayıtları tutulur. İsteğe bağlı olarak abonelerin kendi aralarındaki görüşmelerinde tutulması mümkündür. Görüşme raporları ile birlikte ses kayıt dosyaları da rapor ile birlikte gelirİp Santral  de yönetici yetkisine sahip kullanıcı
tarafından bu ses kayıtları real time veya arşivden dinlenebildiği gibi, ses kayıtları dışarıya da alınabilir ve sistem üzerinden mail atılabilir. Ayrıca istenilirse, aboneler kendi kişisel panellerinden sadece kendi yaptıkları görüşmelerin ses kayıtlarına erişebilirler.

Abonenin Görünen Numarasını Belirleme (CLIR)

İp Santral  abonelerin dışarı ile yapmış oldukları görüşmelerinde, istenilirse kendilerine ait direkt numaralarını veya şirket ana numaralarını göstermelerinin seçeneğini sunar.

Birden Fazla Sistem Dili Seçeneği

İp Santral gerek sistem bazında, gerekse abone bazında tüm sistem yardım ve menülerini farklı dil seçenekleriyle sunabilir. (özellikle yabancı personel çalıştıran firmalar için)

Arama ve Aranma Yetkileri

Aboneler tarafından yapılan aramalarda çok sayıda kısıtlama yapmak mümkündür. Klasik santrallerdeki gibi sadece şehir içi şehir dışı gibi arama yetkilendirmeleri dışında çok çeşitli prefix kısıtlandırmaları yapmak mümkündür.İp Santral   ayrıca abonelerin gelen çağrıları içinde prefix bazlı gelen arama kısıtlandırmaları tanımlamak mümkündür.

Birden Fazla Firma Tanımlama

Nobilis PBX İp Santral  sisteminde birden fazla firma tek santral üzerinde farklı santraller gibi çalışabilmektedir. Firmaların abonelerinin, gelen çağrılarını, senaryolarını ve trunklarını ayrı ayrı tanımlamak ve ayrıştırmak mümkündür.

Bekleme Müziği

Nobilis İp Santral   sistemde farklı firmalar için farklı bekleme müzikleri tanımlanabilir (firmaya özgü jingle veya reklam dinletilebilir). Ayrıca bekleme müziğini dinlemekte olan müşterilere, tanımlanmış süreler içerisinde bazı özel anonslarda dinletilebilir.

Genel ve Özelleştirilebilir Raporlar

Nobilis sistemde abonelerin görüşmeleri (Gelen ve Giden)sistem üzerinde tutulur ve belirli filtrelemeler ile farklı tipte raporlar elde edilebilir. Ayrıca Nobilis İp Santral  her görüşme için çok sayıda veriyi bünyesinde tuttuğu için bazı özel durumlara özgü özelleştirilebilir rapor formatlarını oluşturmak da mümkündür.

Ortalama Bekleme, Sıra ve Süre Bildirimi

Nobilis İp Santral  sistemde operatör kuyruğunda bekleyen çağrılar için belirlenen sürelerde isteğe bağlı olarak "siz bekleyenler arasında X sırasındasınız veya ortalama bekleme süreniz XX: dakikadır." şeklinde durum bilgilendirmeleri yapılabilir.

Text To Speech

Nobilis sistemde, İp Santral  sistem içindeki data base ile entegre çalışabilen ve panelde kullanıcıların giriş yapabildiği bir alana girilen text dosyalarımızı sistemde sese dönüştürebilmektedir. Ayrıca bu ses dönüşümlerini yaparken, farklı dillerden çeviri yaptıktan sonra sese dönüşmesi de sağlanabilmektedir.

Fax Özelliği

Nobilis İp Santral  sistemde, Voip trunklar üzerinden gelen fax sinyali otomatik olarak algılanarak direkt fax abonesine yönlendirilir ve sistem tarafından karşıya fax sinyali gönderilerek faxın alınması sağlanır. gelen bu fax mesajı TIF dosyası olarak daha önceden tanımlanmış mail veya maillere Nobilis Fax üzerinden gönderilir. Ayrıca istenilirse şirkete bir fax numarası tahsis edilmesi suretiyle, bu numara gelen faxlar bir anons ile karşılanarak, dahili aboneler tuşlatılarak, kişilerin kendi mail adreslerine kendilerine özel fax mesajları yine Nobilis tarafından gönderilebilir. Burada isteğe bağlı olarak bu kişisel fax mesajlarının birer kopyasını genel fax mailine de atmak mümkündür.

 

NOBİLİS GÜVENLİK ÖNLEMLERİ

FRAUD saldırıları olarak bilinen, hacker saldırılarına karşı Nobilis İp Santral Sistem yüksek güvenlik ile korunmaktadır.

Nobilis Sistem standart güvenlik prosedürü olarak aşağıdaki prosedürleri barındırmaktadır.

 

·         Kullanıcı tarafından bir abone yaratılırken otomatik olarak 8 haneli random alfanumerik bir parola verir.

·         Sadece Nobilis iç IP adresinin bulunduğu Network üzerinden register olunmasına izin verir.

·         Hacker'in iç networkünüze sızması durumunda 3 yanlış kullanıcı adı ve parola
denemesinden sonra ilgili bilgisayardan gelecek istekleri otomatik olarak bloklar

·         Dış IP adresinin bulunduğu ip tables da tanımlanmamış Network üzerinden gelen tüm istekleri Red eder "REJECT"

·         Dışarıda mobil aboneleriniz varsa, sadece tanımlanmış sabit ip adresleri ile erişime izin verir.

·         Dağınık yapıda bir işletme yapınız varsa ve diğer şubeleriniz aynı Nobilis Sisteme erişmek istiyorsa, sabit IP adresi tanımlanarak erişim sağlanır.

·         Sip abonelerin asteriks üzerinden register olması abonenin dışarı çıkması için yeterli değildir. aynı zamanda 2. işletim sistemi Kamilyo databasesinde de tanımlanmış olması zorunluluğu bulundurmaktadır.Kısacası 1. sistem hack edilse bile (ki diğer şartlarında sağlanması neredeyse imkansızdır) 2. sisteminde eş zamanlı delinmesi zorunludur.

·         Nobilis İp Santral  herhangi bir şekilde Internet üzerinden bir atak ile karşılaşırsa HACKER IP Adresini bloklar ve MERKEZİ Sisteme bildirir, HACKER IP Adresini Kara Listeye alır. Santralınızın IP Adresini denese bile  Nobilis HACKER'e cevap vermeyecektir.



0212.216 62 63 PBX
0212.216 60 92 FAKS
0532.285 30 60 gsm 
aker@akertelekom.com.tr

Yorum Yap

Adınız:


Yorumunuz:

Not: HTML'ye dönüştürülmez!

Oylama: Kötü           İyi

Doğrulama kodunu giriniz:





AKER TELEKOMÜNİKASYON HİZ.LTD.ŞTİ © 2024
Bu site Web tasarım Market tarafından tasarlanmıştır.
Göster Mobil Sürüm / Masaüstü