EN İYİ ON TELEFON SANTRAL MARKASI

EN IYI 10 TELEFON SANTRAL MARKASI

 


Kurumlar,kuruluşlar,ofisler,bürolar,fabrikalar,AVM,hastane,okul,otel gibi işletmelerin iletişimi için telefon santral sistemleri fazla seçeneğe sahiptirler.İstenilen ister PSDN karasal hat,İster ip hat  bulut çözümü olsun firmaların onlarca seçenek arasından seçim yapmak zorundadır.Günümüz teknolojisinde tablet,bilgisayar,akıllı telefon bir dahili gibi kullanılabilmekte santrallerin cok lokasyonu olsada tek merkezden yönetilebilmektedir.En iyi telefon santrali hangisi diye bir soru sorulursa seçimleri biraz daha daraltmaya çalışalım.Şu günlerde şirketler daha az geleneksel sabit hat kullanıyor.Önümüzdeki yıl içerisde woip pazarı 10 kat daha büyüyeceği ön görülüyor.Sizde teknolojiyi takip etmek ve ileriye dönük sistem almak isterseniz IP TELEFON SANTRALLERİNE yönelmenzi gerekir.Voip santral görüşmeleri daha uygun görüşme maliyettindedir.Buda isze yıllar içinde aldığınız santral sistemini amorti etmesine olanak tanır.

Genel olarak çok hatlı santral sistemlerinde içinde ip,analog,sayısal barındıran
HİBRİT SANTRAL SİSTEMLERİNE yöneliniz.Buda haberleşmenizde neye ihtiyacınız var ise bağlamanızı regaster etmenize olanak sağlar.Santral sisteminde bazı özellikler il etapta ihtiyaç duyulmasada daha sonrasında ihtiyaç duyulabilir.İlk alırken bu doğacak ihtiyaçları göz önüne alarak TELEFON SANTRAL alımınızı gerçekleştirin.

TELEFON SANTRALİNDE OLAMASSA OLMAZ ÖZELLİKLER

Dahili Numara Çevirme: Çalışanlar, tüm telefon numaralarını aramak yerine iş arkadaşlarını uzantılarına göre aramak için bunu kullanabilir.
Çalma Grupları: İşletmeler, aynı müşteri grubundan gelen çağrıları yanıtlayan çalışanlar için çalma grupları oluşturabilir. Örneğin, müşteri hizmetleri ekibinin kendi çalma grubu olabilir. Bir müşteri, bir müşteri hizmetleri temsilcisiyle görüşme yaptığında ve bunu sorduğunda, tüm gruba bildirilir.
Dizin Desteği: Bu, arayanların aradıkları çalışanlara ulaşmak için bir şirket dizinine erişmelerini sağlar.
Çağrı Aktarma: Çalışanlar çağrıları akranlarına hızlı bir şekilde aktarabilir.
İnternet Faksı Kabul Etme: Telefon sisteminizle faks makinesi entegrasyonuna izin verir. Ancak, geleneksel bir faks makinesini bağlamak yerine, bu özellik bilgisayardan faks göndermenizi sağlar.
Hoparlör: Birçok IP telefonu, telefonun ahizesini kullanmadan kullanıcıların konuşmalarını sağlayan bir hoparlör sunar.
Operatör Kulaklık Giriş Ve Çıkışları: Santral operatörünüzün elleri serbest bir şekilde çalışmasına olanak sağlar ve operatör performansını arttırır.
Mesajlaşma: Bazı sistemler SMS mesajlaşmasını içerir. Bu, kullanıcıların iş telefon numaralarından metin mesajları göndermesine olanak tanır
Durum Gösterme: Bu, çalışanların yaşıtlarının zaten bir görüşme yaptığını veya sohbet için uygun olup olmadığını gösterir.
Web Konferansı: Bazı telefon sağlayıcılarının sunmaya başladığı yeni bir araç, kullanıcıların çevrimiçi toplantılara ev sahipliği yapmalarını sağlayan web konferansıdır. Bu, bilgisayarınızdan yüz yüze görüşme yapabilmenizi sağlar. Ayrıca ekranınızı paylaşmanıza da olanak tanır, böylece toplantıdakiler atıfta bulunduğunuz belgeleri görebilirler.
Çağrı Raporları: Bu, kuruluşlara şirketin telefon kullanımında analitik sağlar. Telefon kullanımı hakkında istatistik sağlar ve genellikle kullanıcı, bölüm vb.
Çevrimiçi Yönetim: Tüm VoIP sistemleri çevrimiçi bir portal üzerinden yönetilebilir. Portaldan yöneticiler, kullanıcı ekleyebilir, telefon numaralarını ayarlayabilir, arama raporlarını gözden geçirebilir, halka grupları oluşturabilir ve aylık ifadeleri görebilir. Kullanıcılar ayrıca sesli mesajlarını kontrol etmek, bir şirket rehberine bakmak ve çağrı yönlendirme yollarını ayarlamak için portala erişebilir.
Çağrı Yönlendirme: Ofis telefonunuzu başka bir numaraya yönlendirin.
Çağrı Kaydı Yapabilme: Çoğu sistem, kullanıcılara gerektiğinde çağrılarını kaydetme olanağı sağlar.
Çağrı Kuyrukları: Bu araç genellikle çağrı merkezi ayarlarında kullanılır. Arayanların devreye alınmasını sağlar, böylece operatörler kullanıma hazır olduğunda çağrıları cevaplanabilir.
Konferans Görüşmesi: Çoğu telefon sistemi, her kullanıcının kendi konferans görüşmesini bir avuç dolusu bir düzineden birkaç düzine kadar katılımcıyla bir araya getirmesini sağlayan bir konferans köprüsü içerir. Seçtiğiniz sistemin ihtiyaç duyduğunuz sayıda arayanı destekleyen bir konferans köprüsü yoksa, ayrı bir konferans çağrısı servisine ihtiyacınız olabilir.
Santral Bekletme müziği: Arayanların beklemede beklerken duydukları müziği seçin.
Anlık Mesajlaşma: Birçok sistem çalışanlara birbirleriyle anlık mesajlaşma fırsatı verir. Bu, çalışanların masalarından ayrılmadan birbirleriyle iletişim kurmaları için kolay bir yol sağlar.
Sayfalama: Herkesin duyacağı bir mesaj göndermek için telefonunuzu kullanın. Bu geleneksel bir interkom sistemine benzer
Sesli Mesaj: Her kullanıcının kendi bireysel sesli mesajlarına erişimi vardır. Çoğu sistem kullanıcıların sesli mesajlarını herhangi bir yerden kontrol etmelerini sağlar.
Sesli Mesajdan E-Postaya: Bu özellik sayesinde, kullanıcılara sesli ek olarak mesajlarını içeren bir e-posta gönderilir.
Arayan Kimliği: Sizi arayan kişinin numarasını anında öğrenin.
Hızlı Arama: Bu, en sık aradığınız kişilerin telefon numaralarını hızlıca aramanızı sağlar. Tüm numarayı çevirmek yerine, hızlı arama, çevirmek için sadece birkaç düğmeyi itmenizi sağlar.
Kişisel Dizinler: Kişisel dizinler, kişilerinizi kolayca yönetmenizi sağlayan bir yoldur. İhtiyacınız olduğunda, irtibat telefon numaralarına erişmenizi sağlar.
Rahatsız Edilmeme Modu (DND): Büyük bir projede veya önemli bir görevde çalışırken, telefonunuzu bu modda keserek kesintiye uğramamanızı sağlayabilirsiniz. Bununla, aramanız çalmaz ve tüm arayanlar doğrudan sesli mesaja gönderilir.
Otomatik Görevli: Otomatik görevliler tamamen otomatik olarak çağrıları cevaplar. Otomatik görevli çağrıya cevap verir, arayanlarınızı tebrik eder ve arayanı ulaşmaya çalıştığı kişiye veya departmana yönlendirir.



AKER TELEKOM LTD.ŞTİ
0212.216 62 63 PBX
aker@akertelekom.com.tr



ETİKET:
en iyi on santral firması,en iyi on santral,en iyi on santral modeli,en iyi santraller,en iyi santral modelleri,en iyi telefon santrali,en iyi telefon santral modelleri
Kullanıcı ServisleriKullanıcı Servisleri