Bilgiler
TELEFON SANTRALÄ° SATIÅž | 0212.216 62 63

TELEFON SANTRALÄ° SATIÅž




 


Bir zorunluluk haline gelen santral sistemleri büyük küçük bütün işletmelerde kullanılmaktadır.Telefon santral alımınızda Profesyonel sadece işi Telefon santral sistemleri montaj,kurulum hizmeti veren firmalardan olmasını dikkat etmeniz gerekir.İşletmenizin kapasitesine uygun kalitesi dünyaca kabul görmüş santral sistemleri AKER TELEKOM güvencesiyle hizmetinizdedir..Kurulum ve teknik destek konusunda titizlikle çalışan işinde uzman kadromuz ile TÜM İLLERİMİZDE hizmet vermekteyiz.
 

SANTRAL ALIMI İÇİN BAZI KRİTERLERİ BİLMİNİZ,ONA GÖRE TELEFON SANTRALİ ALMANIZ GEREKİR.


Santral sistemlerinde(PBX) kapasite iç hat ve dıs hat olmak üzere 2'ye ayrılır.Iç hat kapasitesi, sirket içi iletisimi saglayan abone sayısını; dıs hat kapasitesi ise isletmelerin harici baglantılarını kurmaya yarayan telefon hat sayısını anlatır.Santral sistemi kurdurmadan yapmanız gereken ilk sey iç ve dıs hat sayısının ne olması gerektigini belirlemektir. Gelismekte ve büyümekte olan bir isletmeye sahipseniz; kapasitenin genisletilebilir olmasına dikkat ediniz. Modüler genisleme özelligi sunan telefon santrallarının yanı sıra, IP santral(IP PBX) sistemlerinde kapasite arttırımı sistemlerin birbirine baglanabilmesi sayesinde çok daha esnektir. Gelismekte olan bir isletme için IP santral sistemlerinin tercih edilmesi önerilir.
Soru: Sirket içinde telefon kullanımı olacak kaç kisi çalısıyor ve dıs arama  yogunluguna göre kaç adet telefon hattına ihtiyacımız olacak?

Eger birden fazla lokasyonu olan bir sirketiniz varsa - subeler, magazalar,farklı bölgelerdeki ofisler gibi – bu lokasyonlar arasında ücretsiz konusabilirsiniz. Bunun için IP köprüsü aracılıgıyla(VoIP) ücretsiz görüsme imkanı saglayan IP santral sistemleri tercih edilmelidir.
Soru: Birden fazla lokasyonumuz var mı?
 
Sahada çalısan satıcılar, teknik servis görevlileri vb. hareketli kullanıcılar yüksek iletisim maliyetleri olusturabilir.IP santralların temel uygulamaları sayesinde hareketli kullanıcılarmerkezlerle veya kendi aralarında ücretsiz konusabilirler.
Soru: Sirket dısında çalısan hareketli abonelerimiz var mı?
 
Önceden kaydedilen karsılama mesajını ve arayanların tuslarla seçim yapabilecekleri uygulama menülerini içeren robot operatörler sirketinizin kurumsal kimligini ön plana çıkarmada etkili bir yoldur. Bununyanında telefon ve iletisim trafigini kolaylastırarak çalısanlarınıza daha sakin bir çalısma ortamı sunar.Cevaplayamadıgınız çagrılar, e-posta yolu ile de gönderilebilen sesli mesajlar olarak kaydedilebilir.Böylelikle mesajı istediginiz an dinlemeniz mümkün olur.
Soru: Kurumsal imajımızı güçlendirecek özel karsılama mesajıve yönlendirmeye ihtiyacımız var mı?Cevapsız çagrılara her an her yerden ulasmamız gerekiyor mu?

Özelligi Sabit hatların yanında GSM hatlarınız da santral sisteminize dıs hat olarak baglanabilir. GSM operatörlerinin sagladıgı imkanlardan ve tarifelerden faydalanabilirsiniz. Bununla beraber LCR özelligi ile yaptıgınız aramaları otomatik olarak en ucuz tarifeli hat (GSM hattı, Türk Telekom hattı , alternatif operatör,vb.) üzerinden gerçeklestiren santral sistemleri iletisim maliyetlerinizden tasarruf etmenizi saglar.
Soru: Gereksiz yere yüksek telefon faturaları ödüyor muyuz? Iletisim giderlerinde tasarruf etmeli miyiz?

Santral sisteminizin sagladıgı konferans yapabilme özelligiyle aynı anda birçok kisiyle beraber konusarak karar alma sürecinizi kısaltabilirsiniz.Bu sayede toplantı sayısı, süreleri ve maliyetlerini azaltabilirsiniz.
Soru: Konferans özelliginden faydalanabilir miyiz?
 
Yaptıgınız görüsmeler otomatik olarak santral sisteminiz tarafından kaydedilebilmektedir. Böylece müsteri memnuniyeti ve iletisim güvenligi saglanmaktadır. Özellikle hızlı karar alınması gereken sektörlerde, müsteri ve is ortakları ile yapılan görüsmelerde bu yol ile yapılan otomatik belgelendirmeler fayda saglamaktadır.
Soru: Görüsmelerin ses kaydı gerekebilir mi?

Görüntülü telefon, özel set veya yazılım tabanlı telefonlarla uzak ofis, hareketli kullanıcılar ve dıs hatlarla yapabileceginiz görüntülü görüsmeler iletisimde mesafe zorluklarını ortadan kaldırarak yüz yüze, samimi ve seffaf bir sekilde iletisim kurmanızı saglar.
Soru: Görüntülü görümse avantajlarından faydalanabilir miyiz?

Santral sisteminizin e-postanıza, CRM sistemlerine, çagrı merkezi çözümlerine, kameralı güvenlik sistemlerine ve hırsız alarm sistemlerine entegrasyonu mümkündür. Örnegin isyerinizin güvenligini cep telefonunuzdan takip edebilir ya da görüsme bilgilerinizi CRM üzerinde görebilirsiniz.Bu tümlesik çalısma sekilerlini sunan santral sistemlerini seçerseniz is yerinde cihaz kalabalıgı yaratmamıs, tasarruf yapmıs ve sistemlerin toplan faydasını arttırmıs olursunuz.
Soru: Santralın diger sistemlerle entegrasyonundan faydalanabilir miyiz?

Sistem altyapısı verimlilik, etkinlik ve yönetim açısından önemli bir rol oynamaktadır. IP Santrallarda altyapıda ekstra kablolamaya gerek kalmadan mevcut network altyapısını kullanabilirsiniz.
Soru: Tek bir network kablolaması ile telefon görüsmelerini de yapmak ister miyiz?

Telefon santralları; telefon, faks makinesi, modem, cep telefonu, cep bilgisayarı vb. çevre birimlerine sahip olabilir. Bu konuda dikkat etmeniz gereken nokta, çevre birimlerinin standart özellikleri ve protokolleri desteklemesidir.Örnegin SIP bunlardan biridir.SIP destekleyen santralınız ve iPhone veya Android telefonunuza kuracagınız yazılım ile cep telefonunuzu dahili numaranız üzerinden kullanabilirsiniz. Çevre birimlerinin bu ve benzeri uygulamalara uyumlu olması gelisen ve degisen teknolojilerden kolayca faydalanmanızı saglar.
Soru: Satın alacagım sistem standart özellik ve protokolleri destekliyor mu?

Santral sisteminizde her abonenin çagrı kayıtları tutulabilir ve istendiginde buna dair raporlar alınabilir. Bu demek oluyor ki santral sisteminin çagrı kayıt yazılımına sahip olmasıyla kazanacagınız raporlama özelligi sayesinde is sürecini analiz edebilirsiniz.Hangi çalısanınızın hangi numara ile ne kadar süre görüstügünü istediginiz gibi kontrol edebilirsiniz. Ayrıca bu islemleri VPN ile web tarayıcınızdan yapabilirsiniz.
Soru: Firmamızda görüsme trafigi hakkında bilgi sahibi miyiz? Gereksiz iletisim maliyetlerini saptamak ve elemek ister miyiz?

Günümüzde her türlü verinin ve bilginin degeri çok büyük. Özellikle IP santralar için network üzerinden santralin hacklenmesi ihtimali vardır. Maalesef bu konuya gereken önem gösterilmiyor.Bunun yanında IP santral seçerken kriptolama özelligi olması güvenliginiz için dikkat etmeniz gereken önemli bir noktadır.
Soru: Satın alacagım santral FrEN gibi harici üst düzey güvenlik tedbirlerine sahip mi?

Abonelerin kendi aralarında yapabilecekleri anlık mesajlasma, e-postayla yazısmada olan bekleme süresini ortadan kaldırır. Tüm yazısmalar kaydedilir ve Santral ile tümlesik çalısılır. Durum bilgisi özelligiyle de ulasılabilirliginizi kontrol edebilirsiniz; bu sayede çalısanlar mesgul oldukları zaman istenmeyen bölünmelere ve dikkat dagınıklıklarına maruz kalmazlar. Aynı zamanda bunu diger abonelere de göstereceginiz için olusabilecek iletisim hatalarını da engellemis olursunuz.
Soru: Anlık mesajlasma ve durum bilgisi ile verimliligimizi arttırabilir miyiz?
 
 
 AKER TELEKOM olarak bizi arayabilir TELEFON SANTRALLERÄ° ile alakalı ,teklif ve fiyat isteyebilir,isterseniz ön keÅŸif talebinde bulunabilirsiniz.Kredi kartı veya havale ile alım yapabilirsiniz.Alım sonrasında montajını bize yaptırabilirsiniz.Montaj sonrası teknik destek vermeye 20 yıllık tecrübe ve birikimimizle daima hazırız.





AKER TELEKOM LTD.ÅžTÄ°
0212.216 62 63
0212.216 60 92 FAKS
aker@akertelekom.com.tr







ETÄ°KET:
Telefon santral alimi,santral alimi,santral satis,santral fiyati, santral fiyatlari,telefon santral fiyati, telefon santral fiyatlari,telefon santral bayi, telefon santral servisi, santral servisi, santral servisleri,telefon santral servisleri,ip santral fiyati,ip santral fiyatlari,karel santral fiyati,alcatel santral fiyati, karel ds200 santral fiyati, ds200 fiyati, ds200 santral fiyati





 
AKER TELEKOMÃœNÄ°KASYON HÄ°Z.LTD.ÅžTÄ° © 2024
Bu site Web tasarım Market tarafından tasarlanmıştır.
Göster Mobil Sürüm / Masaüstü