TELEFON SANTRAL TAMÄ°R SERVÄ°SÄ° | 0212- 216 62 63
TELEFON SANTRAL TAMÄ°RÄ°

AKER TELEKOMÜNİKSAYON olarak Mecidiyeköy-ŞİŞLİ/İSTANBUL merkezli santral tamir ve santral servis hizmetini 20 seneyi aşkın bir süredir yapmaktayız.Müşterilerimizin sıkıntı çektiği durumlarda yerinde destek veya uzaktan bağlantıyla en hızlı haberleşme sorununu çözüme kavuşturmak birinci tercihimizdir.
Santral tamiri ve programlarında uzmanlaşmış personelimizle alcatel santral tamiri ve karel santral tamirini santral yetkili servis vasfıyla yerine getirmekteyiz.
Santralinizde sorun var ise veya işinde uzman bir firmayla çalışmak servis almak istiyorsanız.Senelik santral sözleşmesi veya aylık santral sözleşmesi yapmak istiyorsanız daima birikimimizle danışmalık için hizmetinizdeyiz.
AKER TELEKOM LTD.ÅžTÄ°
0212-216 62 63 PBX
0212-216 60 92 FAKS
aker@akertelekom.com.tr
0532-285 30 60 gsm (Ali EROÄžLU)
SENELİK TELEFON SANTRALİ BAKIM VEYA SERVİS SÖZLEŞME ÖRNEĞİMİZ
SERVİS SÖZLEŞMESİ
Bu sözleşme; merkezi İSTANBUL da bulunan YETKİLİ TEKNİK servis olarak alınacak olan AKER TELEKOMÜNİKASYON HİZMETLERİ LTD. ŞTİ ile ............................................................arasında imzalanmıştır.
1-TAAHHÜT VE İŞİN NİTELİĞİ
YETKİLİ TEKNİK SERVİS bu sözleşmenin 2.maddesinde yer alan koşullar kapsamında bundan böyle
Sistem olarak alınacak ALCATEL telefon santralleri ve çevre ekipmanlarına sözleşme tarihinden itibaren 1 (bir) yıl süre ile verilecek servis ve bakım hizmetlerini %18 KDV hariç .......... (..........TL) peşin bedel karşılığında yapmayı kabul ve taahhüt eder.
2-SÖZLEŞME KOŞULLARI
a)YETKİLİ SERVİS teknisyeni ,arızanın kaynağı ve onarımı konusunda karar verebilecek yetkili tek kişidir.
b)YETKİLİ TEKNİK servis kendi elemanlarının belirleyeceği SİSTEM e ait arızaları gidererek, SİSTEM in
fonksiyonlarını yerine getirebilecek şekilde çalışmasını sağlayacaktır.
c)Bu sözleşme kapsamında YETKİLİ TEKNİK servis sisteme sözleşme süresi içinde 6 (altı) ayda bir olmak üzere bakım yapacaktır.
Periyodik bakım yapılacak işlemler şunlardır: Konsol tuş takımı lastiği ve spral kordon kontrolü gerektiğinde değişimi,akü şarj ve bome ölçümü,sistemin genel donanım kontrolü,sistemin genel işlev kontrolü,eğitim güncelleştirme.
d)YETKİLİ TEKNİK servis periyodik bakımlar dışında sözleşme süresi içinde sistem yetkilisi tarafından ihbar edilen arızalarda sisteme servis verecektir.
e)Yapılacak onarım sözleşme kapsamı içinde yer alıyorsa arıza giderilecek.Sözleşme kapsamı dışında yer alıyorsa sistem yetkilisine onarım neden sözleşme kapsamı dışında yer aldığı açıklanacak ve bakım onarım fiyat listeleri tahakkuk edecek ücret konusunda mutabakat alınacak mutabakattan sonra arıza giderilecektir.
f) Onarım yapıldıktan sonra onarımla ilgili olarak sistem yetkilisine onarım nasıl yapıldığı açıklanacak ve arıza giderildikten sonra ilgili fonksiyonun nasıl çalıştığı gösterilecektir.
g) Aşağıdaki hususlar bu sözleşme kapsamı dışındadır.
1- Normal çalışma işlevlerini yerine getirmediği için değiştirilen donanım ve her türlü parçalar.
2-Önceden YETKİLİ TEKNİK servisin onayı alınmadan sözleşme süresi içinde üçüncü şahıslarla bağlanan,monte edilen yada değiştirilen donanım parçaları yazılım veya parametre değişmeleri ile bunların yol açtığı arızalar.
3- Distribütör firma .............. tarafından saptanmış kullanım talimatlarına aykırı şekilde kullanılan donanım ve parçalar.
4-Sistemin teknik spesifikasyonlarında belirtilenin dışındaki çevre koşullarında kullanılmasından doğan hasarlar.
5-Gerektiği için sonradan ilave edilen yeni malzeme,ünite veya modül bedelleri (hat artırımı,çağrı kayıt Sistemi ilavesi gibi....)
6-Sistemin sistem yetkilisi isteği ile montaj mahallinin değiştirilmesi,nakli nedeniyle oluşan ücretler
7-Ek program istekleri(yetki girme,gruplama gibi...)için verilen servis ücretleri
8-Ek eğitim istekleri (yeni personel alımı,personel değişimi gibi...)için verilen servis ücretleri
9-Müşterinin sağlamakla yükümlü olduğu ve sözleşme önerisinde YETKİLİ TEKNİK servis taraf-ından yazılı olarak sunulan ve sistem yetkilisi tarafından imzası ile belgelenen eksiklerin giderilmeme-sinden kaynaklanan arızalar.
3-GENEL KONULAR
a)Sistem yetkilisi yetkili teknik servis ile olan ilişkilerini her türlü (teknik açıklama ,fiyat gibi...)konularda
................. nin ilgili Bölge Müdürlüğüne teknik ve idari servislerden danışma ve açıklama talep edebilir.
Bu amaçla .................. irtibat telefonları YETKİLİ TEKNİK servis tarafından sistem yetkilisine verilmiştir.
b)Doğal afet,savaş,yangın,isyan,ve grev gibi... nedenlerden doğan gecikmeler ,devlet dairesi temsilcisinin emir veya direktiflerine uyma zorunluluğu ve sisteme ulaşmanın imkansız olduğu durumlarda YETKİLİ TEKNİK servis herhangi bir kayba veya sorumluluğa maruz bırakılmaz.Ancak mücbir sebebin vuku bulmasını mütakip on gün içersinde gerekli bilgi ................. ‘e ulaştırılacaktır.
c)Sözleşme yapılan firmanın el değiştirmesi durumunda sözleşme kendiliğinden fesh olur.
d)Sözleşme bitiminden 1(bir) ay önce sözleşmenin iptali taraflardan biri tarafından yazılı olarak bildirilmediği taktirde yeni fiyatlar göz önüne alınarak sözleşme süresi kendiliğinden 1(bir)yıl uzatılmış sayılır.
e )Sözleşme başlangıç tarihi :../../..
f )Sözleşme bitiş tarihi :../../..
g )Santralin Modeli : ..................
h )Bu sözleşme 2 (iki) kopya olarak hazırlanmış ve imzalanmıştır.Doğabilecek anlaşmazlıklarda TC.İSTANBUL MAHKEMELERİNİN yetkili olduğu taraflarca kabul edilmiştir.