NEC SANTRAL | NEC SANTRAL FİYATLARI | 0212.216 62 63 PBX

NEC SV9100 SANTRAL |NEC SV9300 SANTRAL |NEC SV9500 SANTRAL

 


NEC TELEFON SANTRALLERİ | NEC TELEFON SANTRAL FİYATLARI

Eşi görülmemiş sağlamlığı ve geleceği gören teknolojisi ile geleneksel ve yenilikçi tüm çalışanlarınızın tüm taleplerini karşılar. Unified Communication (Tümleşik İletişim) çözümleri üreticisi markalar arasında en fazla müşteri memnuniyetine sahip olan NEC SANTRAL , size aynı zamanda inanılmaz bir yatırım ve ayrıca NEC SANTRAL FİYATLARI size özel fırsatlar sunuyor. Sektör uzmanlarına göre Tümleşik İletişim platformlarımız işletme maliyetleri en uygun çözümler arasında yine en önde yer alıyor.
İletişim hizmetlerinin kesintisi işletmenizin, işlerinizin ve müşterilerle olan ilişkilerinizin aksamasına yol açar, bu da para, güven veya müşteri kaybına neden olabilir. Bu yüzden NEC platformu, yapılandırması ve kurulumu en kolay iletişim sistemlerinden biridir.NEC SANTRAL  SV9100,SV9300, SV9500,  var olan bilişim teknolojilerine kolayca entegre olarak IP veya dijital sistemlerle birlikte çalışabilir. Kullanıcı dostu grafik arayüzü, IT üzerinden Ses, Unified Communications ve Voicemail özelliklerini tek bir çatı altında toplar ve yönetimi kolaylaştırır.
  • Eşsiz çalışma ömrü garantisi ile artık huzurlu olacaksınız.
  • Her türden veya departmandan iş gücünüzün tüm ihtiyaçlarını karşılayan, ve geleceği açık teknoloji
  • Tümleşik İletişim çözümleri üreticileri arasında en yüksek müşteri memnuniyeti
  • Düşük işletme maliyetler
  • Kolay kurulum ve düşük bakım-işletim maliyetleri
  •  Dijital veya IP sistem yada ikisinin kombinasyonu şeklinde çalışma seçenekleri
  • Açık SIP teknolojisi ile felaket senaryolarından kaçınma
  • Microsoft® Outlook® & CRM yazılımları ile kolay entegrasyon
Normal bir iş günü boyunca çalışanlar aktif olarak toplantılara girip çıkabilir, ofis içinde dolanabilir ve diğer departmanlara uğrayabilirler. NEC  SANTRALLERİNİN ‘nin sunduğu esnek seçenekler sayesinde, çalışanlarınıza , nerede oldukları fark etmeksizin ulaşılabilir olma imkanı verin:
  • Görüşmeye devam edin – NEC’in mobil telefonlarla eşleştirilebilen Bluetooth özellikli el cihazları sayesinde iletişimde kalın.
  •  Hot desking – Çalışanlarınızın el cihazları ve çalışma alanları paylaşımı sayesinde maliyetlerinizi düşürün. 
  • Ses kayıt özelliği – Yanlış anlaşılmaları anında çözüme ulaştırın. Hukuki davaları önleyebilme, kredi kartı ödemelerinde, ses kaydını başlatıp durdurabilme, tele-satış eğitimi ve fazlası! 

Toplantı odasında 
Esnek toplantı odası seçeneği – Kolaylıkla ve anında uygulanabilen sesli ve video konferans yeteneği 
Artırılmış iletişim “şeffaflığı” – Çağrı yönetim arayüzü sayesinde müşteri hizmetleri seviyesini ve çağrı hareketliliğini eş zamanlı görüntüleyebilme 
Uzaktan yönetim – Çağrı performans raporunu PDF formatında otomatik olarak yöneticilere mail atabilme

Karşılamada
İşletmenizin vitrini – daha akıllı bir karşılama alanı yaratmanın yolları: 
Maliyetleri düşürün – NEC in Kapı Telefonları ile herhangi bir çalışanınız dahi resepsiyon görevlisi gibi hareket edebilir. >
Zamandan tasarruf edin – “Click to Dial” (tıkla-ara) özelliği ile ulaşmak istediğiniz kişiye daha hızlı ulaşın. 
Arayanlara isimleri ile hitap ederek karşılayın – Caller ID özelliği ile müşteri hizmetlerinizi geliştirin.


Mobil satış ekibiniz 
Satış ekibiniz ve işini uzaktan takip eden çalışanlarınız zamanlarının çoğunu ofis dışında ve/ veya yolda geçirirler. Bu nedenle bu kullanıcılara ait birden fazla iletişim metodu/telefon numarası kafa karıştırıcı ve zorlayıcı olabilir. Satış ekibiniz nerede olurlarsa olsunlar her an hızlı ve kolay erişilebilir olmalılar. 
Mobil Abone – Masa telefonu veya cep telefonu fark etmeksizin kullanıcılara tek bir numaradan ulaşılmasını sağlar.
Mobil çağrılar – Masa telefonundan arama yapılmış gibi kayıt edilebilir.


Depoda
İletişiminiz deponuzda da en az ofisinizde olduğu kadar etkin olmalıdır. Eski telsiz telefonlarla idare edilen günler, artık geride kaldı. 
IP DECT el cihazları – Model ve gelişmiş özellik seçenekleri ile tüm departmanlarınızda sürekli iletişim halinde olun. 
Güvenlik özellikleri – Man Down acil durum özelliği, yer tespiti ve fazlası…


Home Ofis Çalışanlar
Kullanıcılar home-ofislerinden bütünüyle dahili kullanıcı deneyimini yaşayabilir aynı zamanda çalışma esnekliğine sahip olabilirler. Bu da seyahat masraflarından, zaman kayıplarından ve hatta ilgili çalışma alanı masraflarından kurtulmanızı sağlar.
Masaüstü telefonları – Sistem özelliklerini evden de kullanabilmeyi sağlar; örneğin şirket telefon rehberi, arama aktarma vb. 
Video konferans – Diğer çalışanlar ve müşterilerle yüz yüze iletişim imkanı...


NEC SANTRAL AKILLI ÇAĞRI ÇÖZÜMLERİ


MyCalls, işinizi daha müşteri odaklı ve daha karlı bir biçimde yürütmenize olanak tanır. Yapacağınız, çağrı yönetimi, çağrı merkezi yönetimi, ses kayıt ve çağrı hareketliliği analizleri, size dalgalanan çağrı trafiğinize daha keskin bir şekilde ve anında müdahale etme şansı veriyor.
Gelen çağrıların her zaman cevaplandığından emin olmak mı istiyorsunuz? 
Alarmlar Oluşturacağınız bir kuralın ihlal edilmesi durumunda, yöneticiyi ya da operatörü uyarmak için programlanabilir. Örneğin 20 saniyeden fazla bir süre cevaplanmayan bir çağrı alarmı. Siz günlük işlerinizi hallederken alarmlarınız sizin yerinize takipte olur! 
Raporlama Dilediğiniz şekilde veya takvimde programlanabilir veya çalıştırılabilir. Arama ücretlerini, cevaplama sürelerini ve çalışanların telefon performanslarını önüne getirerek hizmet kalite seviyenizi düzenlemenizi sağlar. 

Birden fazla ofisiniz mi var? My Calls Enterprise bütün ofislerinizdeki çağrı bilgilerini bir araya toplar ve tek bir masaüstünden yönetilebilmesine olanak tanır.
Müşteri hizmetleri seviyenizi artırmak mı istiyorsunuz?
Anlık Uyarı Pencereleri çağrı cevaplandırılmadan hemen önce arayanın bilgilerini ekrana getirerek iş akışını hızlandırır. Müşterilerinizi isimleri ile hitap ederek karşılayabilir ve onlara daha profesyonel hizmet verebilirsiniz. Operatörünüzü/Sekreterinizi güçlendirin 
Presence takibi, çalışanlarınızın uygunluğuna veya meşguliyet durumlarına kuş bakışı bakmanızı sağlar. Bireyler daha ulaşılabilir hale geldikçe, ulaşılmak istenen yetkili ya da personele erişim çok daha hızlı olacaktır. 
Arama Geçmişi – Tüm gelen aramaları, giden aramaları, cevapsız çağrıları ve kimin arandığını eş zamanlı olarak gözlemlemenize olanak tanır.
Sürükle & bırak (Drag&Drop) arama kontrolü – Kolay çağrı yönetimi ve mouse ile çağrı önceliklendirme.. 
Instant Message – Operatörler diğer çalışanlara acil anlık mesajlar gönderebilir. Örneğin: “bekleyen bir çağrınız/ziyaretçiniz var.

NEC TELEFON SANTRALİ ÇAĞRI MERKEZİ



 
Ne yaptığını bilen, profesyonel, kendinden emin çağrı merkezleri Günümüz müşterileri, istedikleri zaman istedikleri şekilde sizinle ve işyerinizle bağlantıya geçme beklentisindeler. Online siparişlerin artması ve telefonla sorgulamaların azalması, çağrı merkezlerinin bu duruma çabuk adapte olması gerekliliğini de beraberinde getirmektedir. NEC SANTRAL Contact Centre Suite, müşterilerinizle aranızdaki ilişkiyi geliştirmek, hızlandırmak ve kolaylaştırmak adına ihtiyaç duyabileceğiniz tüm gereksinimleri karşılar. Daha hızlı yanıtlama süreleri, cevapsız çağrı oranında düşüş, daha düşük yönetim maliyetleri ve artan gelir sayesinde, hem müşterileriniz hem de siz, yatırımınızın karşılığını fazlasıyla alabilirsiniz. 
 

Çağrı Merkezinizi evrimleştirmenin 5 yolu

1- Müşteri hizmetlerinizi geliştirin – Skills-based routing (agent ın bilgi ve yetenek seviyesine göre) çağrı dağıtımı özelliği ile daha hızlı ve daha verimli hizmet.
2- Ekibinizi yönetin – İsteğe göre uyarlanabilir günlük raporlar ile ekibinizin performansına hakim olun.
3- Müşterilerinizi memnun edin – Callback özelliği hatta bekleyemeyen müşterilerinizin mesaj bırakmasını ve geri aranmasına olanak tanır.
4- Gelen tüm bilgiyi dağıtın – Multimedia Queuing, gelen aramaların ulaştırılıp önceliklendirildiği şekilde infonuza gelen tüm emailler gibi bütün iletişiminizi agentlarınıza tasarlayacağınız biçimde dağıtır.
5- Takımınızı motive edin – Dinamik ekran panoları (wallboardlar) sayesinde agentlarınızı rekabetçi bir yapıya sokabilir, eş zamanlı performanslarını ekranlar üzerinden takip edebilirsiniz.


 
NEC SANTRAL MODELLERİ 



Günümüz ekonomik koşulları her büyüklükteki işletmeyi zorlamakta. Enterprise şirketler rekabet ortamında kalabilmek için daha verimli olmalarını sağlayacak doğru çözümleri bulmak zorundadırlar. Bu yüzden NEC, iş uygulamalarını en iyi hale getirmek, işgücünü artırmak ve rekabetçi bir avantaj sağlamak adına gelişmiş teknolojiye sahip akıllı enterprise çözümlerini yarattı. NEC SANTRALİ geride kalmak istemeyen küçük,orta büyük işletmeler için idealdir. İhtiyaçlarınızı karşılar, yüksek verimliliği ile rekabetçi işletmeler yaratır, uygulaması kolay teknolojisi ile kolaylık sağlar. Ölçeklenebilir, dağıtılabilir, güvenilir, kolay yönetilir ve kolay adapte olunabilir yetenekleriyle  NEC SANTRALLER ses, unifi ed communication, collaboration, unifi ed messaging, mobilite ve merkezi yönetim gibi günümüzün yeni nesil teknolojileri ile donatılarak, tak çalıştır mantığı ile tasarlanmıştır. Bu dayanıklı ve gelişmiş özellikli sistem, coğrafi açıdan yayılmış işletmeler ve fi rmalar için idealdir. Günümüzün iletişim zorluklarını çözmek için tasarlanmış ve NEC’in diğer eşsiz çözümleri ile kolayca entegre olabilecek yapıdadır.
 
Günümüzün rekabetçi iş çevreleri, zorluklar ile mücadele ederken, kararlar alırken ve ürün/hizmet sunarken kıvraklık ve beceri gerektirmektedir. Bilgi ve İletişim Teknolojilerinde 115 yılı aşkın üstünlüğe sahip olan NEC, ödüllü iletişim teknolojileri ile vizyonunu sizler ile paylaşıyor! Enterprise iletişimi yeniden tanımlamak Akıllı enterprise günümüz bilgi teknolojilerinin en iyi ve en güncel verisyonlarını tek bir yapı altında topluyor.NEC SANTRALİ iletişim platformu ile akıllı işletmeler, güçlendirilmiş teknolojileri sayesinde iş yöntemlerini optimize ederek, iş gücünü artırabilir ve rekabetçi bir üstünlük sağlayabilirler. Gelecek için yenilik getirmek NEC’in deneyimi ve yenilikleri, IT hizmetlerinin nasıl sunulması ve nasıl yönetilmesi gerektiğine dair yeni yaklaşımlarda bulunuyor. Bulut Hizmetleri desteği, iş becerisi, eş zamanlı collaboration ve garanti hizmetlerine güvenilirlik akıllı ve güvenli enterpriselar için en önemli yapısal ihtiyaçlardır. Bunlar, sürekli gelişen teknolojinin en önemli kısımları olmakla birlikte aynı zamanda NEC’in, işletmelerin büyümesi için geliştirdiği yeni yollardır.
 

TÜRKİYENİN TÜM EMNİYET MÜDÜRLÜKLERİNDE VE BUNA BAĞLI EGM BİNALARINDA NEC SANTRAL KURULMUŞTUR.TÜM SANTRALLER BİRBİRLERİNE BAĞLIDIR VE TEK NOKTADAN YÖNETİMİ SAĞLANIR



NEC  SANTRAL  projelerinizde yardımcı olmaya,NEC SANTRAL FİYAT TEKLİFİ vermeye talibiz.Sizde güvenilir ve işinde uzman bir firmayla çalışmak isterseniz daima telefonun diğer ucunda hazırız.



AKER TELEKOM LTD.ŞTİ
0212.216 62 63 PBX
0532.285 30 60 GSM (Ali EROĞLU)
aker@akertelekom.com.tr









 

ETİKETLER: nec,santral, nec telefon santrali, nec telefon santrali fiyatları, nec santral fiyatlarınec santraller, nec santral modelleri, nec santral istanbul, nec sv9100 santral, nec sv9300 santral, nec9500 santral, nec sv9100 santral fiyatları, nec sv9300 santral fiyatları, nec9500 santral fiyatları,NEC IP SANTRAL, NEC TELEFON SANTRALİ, NEC IP TELEFON



 
Kullanıcı ServisleriKullanıcı Servisleri