KAREL GKP04 GÖRÜŞME KAYIT SİSTEMİ - 4 PORT
Ürün Kodu: 160224105545
Stok Durumu: Stokta var
Marka:

Kredi Kartı Taksit İmkanı:
2-3-5-6-9

Kazancınız:
138,00TL (20%)

KDV Dahil:
814,20TL
651,36TL

Ürünün Teslimat Süresi:
3 Gün

Size Özel Üretim
Garantili Ürünler
Faturalı Ürünler
Kargo ile Kapıda Ödeme Seçeneği
Tüm Kredi Kartlarıyla Alışveriş İmkanı
3D Secure ile %100 Güvenli Alışveriş
Mesai Saatlerinde Telefonla Destek

Henüz bu ürün için soru sorulmadı. İlk siz sorabilirsiniz.

Aklınıza takılanlar mı var? Hemen sorun.

Adınız:
E-Posta Adresiniz:


Sorunuz: Not: HTML'ye dönüştürülmez!

Doğrulama kodunu giriniz:



 KAREL GKP04 GÖRÜŞME KAYIT SİSTEMİ - 4 PORT

IP    Analog ve PRI hatlar üzerinden ses kaydı

Aynı bilgisayarda 128 kanala kadar VoIP görüşmesi kaydedilir 
• VOIP    Analog ve PRI görüşmeler aynı yazılımla kaydedilir ve yönetilir 
• İnternet üzerinden veya USB anahtar ile lisanslama yapılır 
• Kullanıcılara IP abone numarası bazında görme    dinleme ve silme yetkisi verilebilir 
• Kaydedilecek ve kaydedilmeyecek IP telefon numaraları belirlenebilir 
• Çok şubeli firmalar kendi lisanslarını yönetebilir 
• Toplu alınan lisanslar şubeler/müşteriler arasında dağıtılabilir ve değiştirilebilir 
• Aynı lisansla IP telefon    ağ anahtarı veya ağ geçidi üzerinden kayıt yapılabilir 
• Desteklenen VoIP protokolleri: SIP 1  0 ve SIP 2  0
• Kodekler: G  711 A-Law    G  711 u-Law    G  722    G  729a    GSM 6  10    iLBC RTP


Görüşme Kayıt Sisteminin Özellikleri Nelerdir?

Yanlış anlaşılmalar ne kadar çok zaman kaybettiriyor bize iş hayatında değil mi? Bazen ise telefonda neler konuştuğumuzu unutacak kadar bile yoğun olabiliyoruz   Peki ya toplantı niteliğindeki görüşmelerimizde almamız gereken notlar? Tüm bu soruların cevabını    “Görüşme Kayıt Sistemi” veriyor 
Görüşme Kayıt Sistemi Nedir?
İster abone ister dış hat bazında yapılan görüşmelerin kaydedilmesi    bir diskte depolanması ve istenildiği zaman yetkili kişiler tarafından dinlenilmesine olanak tanıyan bir sistemdir 
 
Analog Görüşme Kayıt Sistemi
Santralin analog hatlarına paralel bağlanan bir kutu ile istenen hatların üzerinden geçen görüşmelerinin dinlenebilmesine imkan veren sistemdir   Bu hatlar dahili veya dış hat olabilir   Eğer şirket içi yapılan görüşmelerin kayıt edilmesi isteniyorsa aboneler kaydedilir   Ancak abone sayısı arttıkça görüşme kayıt sisteminin maliyeti de artacaktır   Bu durumda yalnızca dış hatları kaydetmek pek çok müşterinin sıklıkla başvurduğu ve verimli olan bir yöntemdir 
 
Online Mod
Dış hatların kaydedildiği durumlarda    görüşmelerin hangi abone tarafından yapıldığına dair bilginin alınması isteniyorsa    santral entegrasyon kiti ve online mod lisansı ile bu özellik aktif edilebilir ve Görüşme Kayıt Sisteminden en üst düzeyde faydalanılması sağlanır 
 
Ağ Erişim
Kayıtların depolandığı ve izlenebildiği bilgisayara uzaktan kullanıcıların erişmesi isteniyorsa    Ağ Erişim Lisansı aktif edilerek    program birden fazla kişinin kullanımına açılabilir 
 
IP Görüşme Kayıt Sistemi
Santralin ister abone ister trunk bazındaki görüşmelerini kaydetmek için IP hatların port mirroring switch’e bağlanması ve IP Görüşme Kayıt Sistemi’ne mirrorlanması gerekmektedir   Eş zamanlı görüşme sayısı kadar lisans verilir   IP görüşme kayıt sisteminde harici bir donanım bulunmamaktadır   Aynı anda hem Analog ve hem IP kayıt yapılmak isteniyorsa    tüm sistem tek bir arayüz üzerinden konfigüre edilebilir ve kullanılabilir 
Kullanılan özellikler ve uyumlu altyapılar doğrultusunda Görüşme Kayır Sistemi fiyatları da değişkenlik gösterir   Bununla ilgili olarak size en yakın yetkili satıcı ve servislerimiz ile iletişime geçip    ihtiyaçlarınızı karşılayacak en uygun sistemi öğrenebilirsiniz 

0212.216 62 63 PBX
0212.216 60 92 FAKS
0532.285 30 60 gsm 
aker@akertelekom.com.tr

Yorum Yap

Adınız:


Yorumunuz:

Not: HTML'ye dönüştürülmez!

Oylama: Kötü           İyi

Doğrulama kodunu giriniz:





AKER TELEKOMÜNİKASYON HİZ.LTD.ŞTİ © 2018
Bu site Web tasarım Market tarafından tasarlanmıştır.
Haberler Haberler
Göster Mobil Sürüm / Masaüstü