NEC UNIVERGE SV9300 TELEFON SANTRALİ
Ürün Kodu: 190211111509
Stok Durumu: Stokta var
Marka:

:
LÜTFEN BİZİ ARAYINIZ FİYAT TEKLİFİ İSTEYİNİZ

KDV Dahil:
0,00TL

Ürünün Teslimat Süresi:
3 Gün

Size Özel Üretim
Garantili Ürünler
Faturalı Ürünler
Kargo ile Kapıda Ödeme Seçeneği
Tüm Kredi Kartlarıyla Alışveriş İmkanı
3D Secure ile %100 Güvenli Alışveriş
Mesai Saatlerinde Telefonla Destek

Henüz bu ürün için soru sorulmadı. İlk siz sorabilirsiniz.

Aklınıza takılanlar mı var? Hemen sorun.

Adınız:
E-Posta Adresiniz:


Sorunuz:Not: HTML'ye dönüştürülmez!

Doğrulama kodunu giriniz:



NEC UNIVERGE  SV9300 TELEFON SANTRALİ



NEC UNIVERGE  SV9300 ile çalışma şeklinizi değiştirin.

Rekabet her boyuttaki işletme için pek çok şekilde ortaya çıkar, ancak belirleyici tek bir ortak noktaları vardır: mükemmel bir ekip çalışması. Çalışanların görev alanları ve konumları gün geçtikçe farklılaşırken, iletişim artık çok önemli bir rol oynamaktadır. NEC in SV9100 iletişim platformu ile iş gücünüzden en üst düzeyde faydalanın. Çalışanlarınız ve işiniz için eşsiz iletişim çözümü ile işgücünüzü daha ilk günden bir takım haline getirin. > Bir sonraki haftalık toplantınızı beklemeden, işinizle ilgili daha çabuk ve daha bilinçli kararlar alın, > Müşterilerinizin taleplerine daha hızlı ve daha etkin bir şekilde cevap vererek, size olan bağlılıklarını koruyun ve rakiplerinizden bir adım öne geçin. > Akıllı İletişim ile işgücünüzü daha da güçlendirin. 




Akıllı bir yatırım yapın 
SV9100 eşi görülmemiş sağlamlığı ve geleceği gören teknolojisi ile geleneksel ve yenilikçi tüm çalışanlarınızın tüm taleplerini karşılar. Unified Communication (Tümleşik İletişim) çözümleri üreticisi markalar arasında en fazla müşteri memnuniyetine sahip olan NEC, size aynı zamanda inanılmaz bir yatırım fırsatı sunuyor. Sektör uzmanlarına göre Tümleşik İletişim platformlarımız işletme maliyetleri en uygun çözümler arasında yine en önde yer alıyor. > Eşsiz çalışma ömrü garantisi ile artık huzurlu olacaksınız. > Her türden veya departmandan iş gücünüzün tüm ihtiyaçlarını karşılayan, ve geleceği açık teknoloji > Tümleşik İletişim çözümleri üreticileri arasında en yüksek müşteri memnuniyeti* > Düşük işletme maliyetleri

Akıllı Bilişim Teknolojileri (IT) ile çalışın
İletişim hizmetlerinin kesintisi işletmenizin, işlerinizin ve müşterilerle olan ilişkilerinizin aksamasına yol açar, bu da para, güven veya müşteri kaybına neden olabilir. Bu yüzden NEC SV9100 platformu, yapılandırması ve kurulumu en kolay iletişim sistemlerinden biridir. SV9100 var olan bilişim teknolojilerine kolayca entegre olarak IP veya dijital sistemlerle birlikte çalışabilir. Kullanıcı dostu grafik arayüzü, IT üzerinden Ses, Unified Communications ve Voicemail özelliklerini tek bir çatı altında toplar ve yönetimi kolaylaştırır. > Kolay kurulum ve düşük bakım-işletim maliyetleri > Dijital veya IP sistem yada ikisinin kombinasyonu şeklinde çalışma seçenekleri > Açık SIP teknolojisi ile felaket senaryolarından kaçınma > Microsoft® Outlook® & CRM yazılımları ile kolay entegrasyon

Ofiste
Normal bir iş günü boyunca çalışanlar aktif olarak toplantılara girip çıkabilir, ofis içinde dolanabilir ve diğer departmanlara uğrayabilirler. SV9100 ‘ün sunduğu esnek seçenekler sayesinde, çalışanlarınıza , nerede oldukları fark etmeksizin ulaşılabilir olma imkanı verin: > Görüşmeye devam edin – NEC’in mobil telefonlarla eşleştirilebilen Bluetooth özellikli el cihazları sayesinde iletişimde kalın. > Hot desking – Çalışanlarınızın el cihazları ve çalışma alanları paylaşımı sayesinde maliyetlerinizi düşürün. > Ses kayıt özelliği – Yanlış anlaşılmaları anında çözüme ulaştırın. Hukuki davaları önleyebilme, kredi kartı ödemelerinde, ses kaydını başlatıp-durdurabilme, tele-satış eğitimi ve fazlası! 

Toplantı odasında 
Esnek toplantı odası seçeneği – Kolaylıkla ve anında uygulanabilen sesli ve video konferans yeteneği > Artırılmış iletişim “şeffaflığı” – Çağrı yönetim arayüzü sayesinde müşteri hizmetleri seviyesini ve çağrı hareketliliğini eş zamanlı görüntüleyebilme > Uzaktan yönetim – Çağrı performans raporunu PDF formatında otomatik olarak yöneticilere mail atabilme

Karşılamada
İşletmenizin vitrini – daha akıllı bir karşılama alanı yaratmanın yolları: > Maliyetleri düşürün – NEC in Kapı Telefonları ile herhangi bir çalışanınız dahi resepsiyon görevlisi gibi hareket edebilir. > Zamandan tasarruf edin – “Click to Dial” (tıkla-ara) özelliği ile ulaşmak istediğiniz kişiye daha hızlı ulaşın. > Arayanlara isimleri ile hitap ederek karşılayın – Caller ID özelliği ile müşteri hizmetlerinizi geliştirin

Mobil satış ekibiniz
Satış ekibiniz ve işini uzaktan takip eden çalışanlarınız zamanlarının çoğunu ofis dışında ve/ veya yolda geçirirler. Bu nedenle bu kullanıcılara ait birden fazla iletişim metodu/telefon numarası kafa karıştırıcı ve zorlayıcı olabilir. Satış ekibiniz nerede olurlarsa olsunlar her an hızlı ve kolay erişilebilir olmalılar. > Mobil Abone – Masa telefonu veya cep telefonu fark etmeksizin kullanıcılara tek bir numaradan ulaşılmasını sağlar. > Mobil çağrılar – Masa telefonundan arama yapılmış gibi kayıt edilebilir.

Depoda 
İletişiminiz deponuzda da en az ofisinizde olduğu kadar etkin olmalıdır. Eski telsiz telefonlarla idare edilen günler, artık geride kaldı. > IP DECT el cihazları – Model ve gelişmiş özellik seçenekleri ile tüm departmanlarınızda sürekli iletişim halinde olun. > Güvenlik özellikleri – Man Down acil durum özelliği, yer tespiti ve fazlası…

Home Ofis Çalışanlar 
Kullanıcılar home-ofislerinden bütünüyle dahili kullanıcı deneyimini yaşayabilir aynı zamanda çalışma esnekliğine sahip olabilirler. Bu da seyahat masraflarından, zaman kayıplarından ve hatta ilgili çalışma alanı masraflarından kurtulmanızı sağlar. > Masaüstü telefonları – Sistem özelliklerini evden de kullanabilmeyi sağlar; örneğin şirket telefon rehberi, arama aktarma vb. > Video konferans – Diğer çalışanlar ve müşterilerle yüz yüze iletişim imkanı.

Yolda
Mobil Abone sayesinde akıllı cep telefonunuzu, masaüstü telefonuymuş gibi kullanın. Hareket halindeyken SV9100’ün özelliklerinin tadını çıkarın, > Sadece bir dahili numara ile nerede olursanız olun iletişimde kalın – sesli mesajlardan ve telefon trafiğinden kurtulun > Sistem özelliklerini kullanın – geri arama, transfer ve caller ID gibi > Cep telefonunuzda ses kayıt özelliği – sadece sabit hatlar üzerinde ses kaydı yapabilmekle sınırlı kalmayın

Mobil Ofis
Esnek arama seçenekleri için cep telefonunuzu Bluetooth adaptörü ile masa telefonunuza eşleştirin. > Bluetooth adaptörü akıllı telefonunuz ile masa telefonunuz arasındaki bağlantıyı sağlar. > Masa telefonunuz ile başladığınız görüşmeyi cep telefonunuz ile kesilmeden sürdürün.

Daha büyük tesisler ve mekanlar
Büyük yerleşkeler ve geniş arazili alanlar için idealdir, WiFi el cihazları, üstün kablosuz iletişim sistem özellikleriyle bu tarz işletmeler için ideal seçimdir. > Masa telefonunuz ile başladığınız görüşmeyi wireless (kablosuz) telefonunuz ile kesilmeden sürdürün. > Çok lokasyonlu işletmeler için eşsiz roaming (dolaşım) özelliği > Daha basit IT yönetim ihtiyacı ile maliyetlerinizi düşürün. > Multi-line (çok hatlı kullanım özellikler


Mobil Entegrasyon 
NEC Mobile Entegrasyon, WiFi, Fixed Mobile Convergence (FMC) ve akıllı telefon teknolojilerini birleştirerek binanızda kendi networkünüze kesintisiz erişim çözümleri sunar. > Tek numara ile erişim – Çalışma arkadaşlarınızın ve müşterilerinizin size, tek bir numara üzerinden erişebilmelerine imkan tanır. > Tümleşik Sesli Posta – Sesli mesajlar için birden fazla posta kutusu ihtiyacını ortadan kaldırır. > Eşsiz Roaming – Ofisinizde, yerel networkünüz üzerinden Cep telefonunuza gelen çağrıyı, yine GSM kullanıcılarına aktarın ya da geri alın. > Enterprise Dialing – Diğer abonelere ya da harici hatlara, tüm çağrılarınızı akıllı cep telefonunuz üzerinden yapın

İş Yerinizde
Görüşme, mesajlaşma ve işyeri içi mobilite ihtiyaçlarınız için SV9100 IP DECT portföyü size pek çok seçenek sunuyor; > Man Down, yer tespiti,ve SOS gibi bir çok güvenlik özelliği. > Yeni nesil CAT-iq teknolojisi sayesinde DECT ve WiFi teknolojilerinin birleşmesinden gelen ses ve data erişim gücü. > Endüstriyel standartlarda ağır çalışma koşullarına dayanıklı DECT el cihazları.

Gelen çağrıların her zaman cevaplandığından emin olmak mı istiyorsunuz? 
Alarmlar Oluşturacağınız bir kuralın ihlal edilmesi durumunda, yöneticiyi ya da operatörü uyarmak için programlanabilir. Örneğin 20 saniyeden fazla bir süre cevaplanmayan bir çağrı alarmı. Siz günlük işlerinizi hallederken alarmlarınız sizin yerinize takipte olur! > Raporlama Dilediğiniz şekilde veya takvimde programlanabilir veya çalıştırılabilir. Arama ücretlerini, cevaplama sürelerini ve çalışanların telefon performanslarını önüne getirerek hizmet kalite seviyenizi düzenlemenizi sağlar. > Birden fazla ofisiniz mi var? My Calls Enterprise bütün ofislerinizdeki çağrı bilgilerini bir araya toplar ve tek bir masaüstünden yönetilebilmesine olanak tanır.


Müşteri hizmetleri seviyenizi artırmak mı istiyorsunuz? 
Anlık Uyarı Pencereleri çağrı cevaplandırılmadan hemen önce arayanın bilgilerini ekrana getirerek iş akışını hızlandırır. Müşterilerinizi isimleri ile hitap ederek karşılayabilir ve onlara daha profesyonel hizmet verebilirsiniz. 

Operatörünüzü/Sekreterinizi güçlendirin 
Presence takibi, çalışanlarınızın uygunluğuna veya meşguliyet durumlarına kuş bakışı bakmanızı sağlar. Bireyler daha ulaşılabilir hale geldikçe, ulaşılmak istenen yetkili ya da personele erişim çok daha hızlı olacaktır. > Arama Geçmişi – Tüm gelen aramaları, giden aramaları, cevapsız çağrıları ve kimin arandığını eş zamanlı olarak gözlemlemenize olanak tanır. > Sürükle & bırak (Drag&Drop) arama kontrolü – Kolay çağrı yönetimi ve mouse ile çağrı önceliklendirme.. > Instant Message – Operatörler diğer çalışanlara acil anlık mesajlar gönderebilir. Örneğin: “bekleyen bir çağrınız/ziyaretçiniz var”

Kontrolü agentlarınıza verin
Agent kontrolü, çağrı trafiği ile başa çıkmak için ekibinizin ACD(otomatik çağrı dağıtımı) kuyruğuna log in ve log out olarak müdahale etmesine esneklik getirir. O dakikaya kadar oluşan çağrı kuyruğu bilgisi ve özelleştirilebilir alarmlar, call centre ekibine ve yöneticilere anlık performansı görme olanağı sunar. Arayanları bekletmeyin! Çağrı sonlanma takibi ile daha efektif çağrı hizmeti verin ve bu hizmet performansını analiz edin.

Güvenli tarafta olun
Ses kayıt özelliği size kimin ne dediğini her zaman için kanıtlayabilme olanağı tanır. Anlaşmazlıkları yada yanlış anlaşılmaları daha çabuk ve daha kolay çözümleyebilir, zaman ve para kaybından kurtulabilirsiniz. Stop-start ses kayıt özelliği kredi kartı ile rezervasyon gibi hizmetlerin telefon aracılığı ile alınmasını kolaylaştırır. Ayrıca çalışanlarınız bu ses kayıtlarını eğitim amaçlı dinleyerek tele-satış becerilerini geliştirebilir

Ne yaptığını bilen, profesyonel, kendinden emin çağrı merkezleri
Günümüz müşterileri, istedikleri zaman istedikleri şekilde sizinle ve işyerinizle bağlantıya geçme beklentisindeler. Online siparişlerin artması ve telefonla sorgulamaların azalması, çağrı merkezlerinin bu duruma çabuk adapte olması gerekliliğini de beraberinde getirmektedir. SV9100 Contact Centre Suite, müşterilerinizle aranızdaki ilişkiyi geliştirmek, hızlandırmak ve kolaylaştırmak adına ihtiyaç duyabileceğiniz tüm gereksinimleri karşılar. Daha hızlı yanıtlama süreleri, cevapsız çağrı oranında düşüş, daha düşük yönetim maliyetleri ve artan gelir sayesinde, hem müşterileriniz hem de siz, yatırımınızın karşılığını fazlasıyla alabilirsiniz

Çağrı Merkezinizi evrimleştirmenin 5 yolu 
1 Müşteri hizmetlerinizi geliştirin – Skills-based routing (agent ın bilgi ve yetenek seviyesine göre) çağrı dağıtımı özelliği ile daha hızlı ve daha verimli hizmet.
2 Ekibinizi yönetin – İsteğe göre uyarlanabilir günlük raporlar ile ekibinizin performansına hakim olun.
3 Müşterilerinizi memnun edin – Callback özelliği hatta bekleyemeyen müşterilerinizin mesaj bırakmasını ve geri aranmasına olanak tanır.
4 Gelen tüm bilgiyi dağıtın – Multimedia Queuing, gelen aramaların ulaştırılıp önceliklendirildiği şekilde infonuza gelen tüm emailler gibi bütün iletişiminizi agentlarınıza tasarlayacağınız biçimde dağıtır.
5 Takımınızı motive edin – Dinamik ekran panoları (wallboardlar) sayesinde agentlarınızı rekabetçi bir yapıya sokabilir, eş zamanlı performanslarını ekranlar üzerinden takip edebilirsiniz.

 

AKER TELEKOM LTD.ŞTİ

0212.216 62 63 PBX
aker@akertelekom.com.tr

Yorum Yap

Adınız:


Yorumunuz:

Not: HTML'ye dönüştürülmez!

Oylama: Kötü           İyi

Doğrulama kodunu giriniz:





AKER TELEKOMÜNİKASYON HİZ.LTD.ŞTİ © 2019
Bu site Web tasarım Market tarafından tasarlanmıştır.
Haberler Haberler
Göster Mobil Sürüm / Masaüstü