NEC UNIVERGE SV9500 TELEFON SANTRALİ
Ürün Kodu: 190214090127
Stok Durumu: Stokta var
Marka:

:
LÜTFEN BİZİ ARAYINIZ FİYAT TEKLİFİ İSTEYİNİZ

KDV Dahil:
0,00TL

Ürünün Teslimat Süresi:
3 Gün

Size Özel Üretim
Garantili Ürünler
Faturalı Ürünler
Kargo ile Kapıda Ödeme Seçeneği
Tüm Kredi Kartlarıyla Alışveriş İmkanı
3D Secure ile %100 Güvenli Alışveriş
Mesai Saatlerinde Telefonla Destek

Henüz bu ürün için soru sorulmadı. İlk siz sorabilirsiniz.

Aklınıza takılanlar mı var? Hemen sorun.

Adınız:
E-Posta Adresiniz:


Sorunuz: Not: HTML'ye dönüştürülmez!

Doğrulama kodunu giriniz:



NEC UNIVERGE  SV9500 TELEFON SANTRALİ


NEC UNIVERGE SV9500 ‘ü seçin

Yeni Nesil Akıllı İletişim Takım çalışması ve iş uygulamalarını en iyi hale getirmek için son teknolojiyi geliştirin. Rekabet her boyuttaki işletme için pek çok şekilde ortaya çıkar, ancak belirleyici tek bir ortak noktaları vardır: mükemmel bir ekip çalışması. Çalışanların görev alanları ve konumları gün geçtikçe farklılaşırken, iletişim artık çok önemli bir rol oynamaktadır. Akıllı enterprise, günümüz bilgi teknolojilerinin en iyi ve en güncel versiyonlarını tek bir yapı altında topluyor. NEC UNIVERGE SV9500 iletişim platformu ile akıllı işletmeler, güçlendirilmiş teknolojileri sayesinde iş yöntemlerini optimize ederek, iş gücünü artırabilir ve rekabetçi bir üstünlük sağlayabilirler
 
Akıllı Enterprise ın getirdikleri!
Günümüz ekonomik koşulları her büyüklükteki işletmeyi zorlamakta. Enterprise şirketler rekabet ortamında kalabilmek için daha verimli olmalarını sağlayacak doğru çözümleri bulmak zorundadırlar. Bu yüzden NEC, iş uygulamalarını en iyi hale getirmek, işgücünü artırmak ve rekabetçi bir avantaj sağlamak adına gelişmiş teknolojiye sahip akıllı enterprise çözümlerini yarattı. NEC’s UNIVERGE® SV9500 geride kalmak istemeyen küçük ve orta büyüklükteki işletmeler için idealdir. İhtiyaçlarınızı karşılar, yüksek verimliliği ile rekabetçi işletmeler yaratır, uygulaması kolay teknolojisi ile kolaylık sağlar. Ölçeklenebilir, dağıtılabilir, güvenilir, kolay yönetilir ve kolay adapte olunabilir yetenekleriyle SV9500 ses, unifi ed communication, collaboration, unifi ed messaging, mobilite ve merkezi yönetim gibi günümüzün yeni nesil teknolojileri ile donatılarak, tak çalıştır mantığı ile tasarlanmıştır. Bu dayanıklı ve gelişmiş özellikli sistem, coğrafi açıdan yayılmış işletmeler ve fi rmalar için idealdir. Günümüzün iletişim zorluklarını çözmek için tasarlanmış ve NEC’in diğer eşsiz çözümleri ile kolayca entegre olabilecek yapıdadır. İlk bakışta


 
 Üst düzey IP unifi ed communication
  • Voice/UC/UM entegre çözümleri  Kapsamlı Contact Center süiti
  • Çok çeşitli mobilite uygulamaları ve cihazları  Geniş uç cihaz yelpazesi (IP/Dijital/Analog)
  • Tek noktadan konfi gürasyon ve yönetim
  •  Başlangıç seviyede 4,000 IP aboneye kadar sistemkapasitesinden 192,000 (FCCS) porta kadar büyüyebilir, 19 inchlik ve 2U luk ölçeklenebilir şasi yapısı
  •  Multi-Line SIP Abone, Multi-Carrier desteği
  •  Sanal çözüm seçenekleri (VM)
  •  NEC green initiatives (çevre koruma programı) enerji tüketimi
 
“Müşteri hizmetleri kaliteniz arttıkça işleriniz de artacak””
Günümüzün rekabetçi iş çevreleri, zorluklar ile mücadele ederken, kararlar alırken ve ürün/hizmet sunarken kıvraklık ve beceri gerektirmektedir. Bilgi ve İletişim Teknolojilerinde 115 yılı aşkın üstünlüğe sahip olan NEC, ödüllü iletişim teknolojileri ile vizyonunu sizler ile paylaşıyor!
 
Enterprise iletişimi yeniden tanımlamak
Akıllı enterprise günümüz bilgi teknolojilerinin en iyi ve en güncel verisyonlarını tek bir yapı altında topluyor. NEC UNIVERGE® SV9300 iletişim platformu ile akıllı işletmeler, güçlendirilmiş teknolojileri sayesinde iş yöntemlerini optimize ederek, iş gücünü artırabilir ve rekabetçi bir üstünlük sağlayabilirler.
 
Gelecek için yenilik getirmek
NEC’in deneyimi ve yenilikleri, IT hizmetlerinin nasıl sunulması ve nasıl yönetilmesi gerektiğine dair yeni yaklaşımlarda bulunuyor. Bulut Hizmetleri desteği, iş becerisi, eş zamanlı collaboration ve garanti hizmetlerine güvenilirlik akıllı ve güvenli enterpriselar için en önemli yapısal ihtiyaçlardır. Bunlar, sürekli gelişen teknolojinin en önemli kısımları olmakla birlikte aynı zamanda NEC’in, işletmelerin büyümesi için geliştirdiği yeni yollardır
 
Kendi IT mimarinize uyabilen yenilik
Kimse bakımı ve koruması zahmetli, kullanımı zor iletişim sistemlerine sahip olmak istemez. Bu yüzden NEC SV9500, sektörde yapılandırması en kolay Unified Communications sistemlerinden biridir. SV9500 var olan IT teknolojisi ile kolayca entegre olarak dijital veya IP sistemler ile tamamen birlikte çalışabilir. IT sisteminizi daha verimli sürdürün Kullanıcı dostu grafik arayüzü ile sistem yönetimini kolaylaştırır, IT çalışanlarına Voice, Unified Communications ve Voicemail gibi kişisel portalları tek bir merkezden yönetim imkanı sunar. SV9500, IT yönetiminin işletimsel verimlilik, güvenlik ve IT kontrolü gibi bir çok ihtiyacını karşılar. Data Center’a Hazır Data merkezleri ve cloud yapılarda sorunsuz çalışabilen SV9500, bir data merkezinde, bir işletmenin farklı tesislerinde ya da cloud’da konumlanmış olması fark etmeksizin iletişim ve collaboration hizmetlerini sanallaştırabilir. Ortamınızı Sanallaştırın SV9500 size tümüyle sanallaştırılmış iletişim çözümleri sunar. Sanal iletişim uygulamaları geçmiş sistemler ile ileri teknolojiyi birleştirerek yeni uygulamaları daha hızlı bir şekilde sisteme dahil etme, performans artırma ve işleri otomatikleştirme gibi faydalar sağlar, böylece bakım ve satın alma maliyetleriniz düşerken sahip olduğunuz yenilikler artar.
 
Akıllı Contact Center Deneyimi
Bağlantıyı kolaylaştırın ve müşteri deneyimini artırın SV9500 Contact Centre Suite, müşterilerinizle aranızdaki ilişkiyi geliştirmek, hızlandırmak ve kolaylaştırmak adına ihtiyaç duyabileceğiniz tüm gereksinimleri karşılar. Daha hızlı yanıtlama süreleri, cevapsız çağrı oranında düşüş, daha düşük yönetim maliyetleri ve artan gelir sayesinde, hem müşterileriniz hem de siz, yatırımınızın karşılığını fazlasıyla alabilirsiniz.
 
Çağrı Merkezinizi evrimleştirmenin 5 yolu ­
Müşteri hizmetlerinizi geliştirin – Skills-based routing (agent ın bilgi ve yetenek seviyesine göre) çağrı dağıtımı özelliği ile daha hızlı ve daha verimli hizmet.
Ekibinizi yönetin – İsteğe göre uyarlanabilir günlük raporlar ile ekibinizin performansına hakim olun.
Müşterilerinizi memnun edin – Callback özelliği hatta bekleyemeyen müşterilerinizin mesaj bırakmasını ve geri aranmasına olanak tanır. 
Gelen tüm bilgiyi dağıtın - Multimedia Queuing, gelen aramaların ulaştırılıp önceliklendirildiği şekilde infonuza gelen tüm emailler gibi bütün iletişiminizi agentlarınıza tasarlayacağınız biçimde dağıtır.
Takımınızı motive edin – Dinamik ekran panoları (wallboardlar) sayesinde agentlarınızı rekabetçi bir yapıya sokabilir, eş zamanlı performanslarını ekranlar üzerinden takip edebilirsiniz.
 
 
NEC’in SV9500 sistemi size iletişim ve bilgi dağıtımını kolaylaştıracak, ihtiyacınız olan bütün iletişim araçlarını tek bir çatı altında sunuyor. Güçlü ve yönetilebilir çözümleri ile bilgileriniz ve mesajlarınız bir merkezde toplanır, böylece çalışanlarınız günlük işlerini en verimli şekilde yönetebilir ve kolayca eş zamanlı iletişim kurabilir. Kullanıcılar, mobil client veya masaüstü olması fark etmeksizin nereden, nasıl ve ne zaman ulaşılabilir olacaklarını kendileri yönetebilir. Tek numaradan ulaşım sayesinde entegrasyonu sağlanmış bir softphone, çağrı yönlendirme ve ses/video konferans imkanı ile müşterileriniz ihtiyaç anında istedikleri gibi istedikleri kişiyle kolayca iletişim kurabilirler. Ayrıca masaüstü client’ınızı bağımsız bir uygulama gibi çalıştırabilir veya Microsoft® Office Outlook® ile entegre edebilirsiniz. Çalışanlarınız kurdukları tüm iletişime hakim olurlar. Programlarını ayarlayabilir ve telefon alarmlarını toplantılarına göre kurabilir, aynı zamanda masalarından kalkmadan müşteri hizmetlerini yönetebilirler.
 
SV9500 IP DECT, WiFi ve mobil el cihazı aplikasyon desteği gibi bir çok mobilite çözümü sunar. Bu çözümler işletmelere esneklik kazandırır, aynı zamanda çalışanların daha ulaşılabilir olabilmesine dair seçenekler sunar. Çalışanlar network altyapısının bir parçası olan aplikasyonlara kolayca erişebilir ve bu sayede uzak mesafeli konumlar şirkete dahil bir şekilde çalışabilir.
 
Mobil ofi s
Esnek arama seçenekleri için cep telefonunuzu Bluetooth adaptörü ile masa telefonunuza eşleştirin.Bluetooth adaptörü akıllı telefonunuz ile masa telefonunuz arasındaki bağlantıyı sağlar. Masa telefonunuz ile başladığınız görüşmeyi cep telefonunuz ile kesilmeden sürdürün.
 
Daha büyük tesisler ve mekanlar
Büyük yerleşkeler ve geniş arazili alanlar için idealdir, WiFi el cihazları, üstün kablosuz iletişim sistem özellikleriyle bu tarz işletmeler için ideal seçimdir. Çok lokasyonlu işletmeler için eşsiz roaming (dolaşım) özelliği > Daha basit IT yönetim ihtiyacı ile maliyetlerinizi düşürün.  Multi-line (çok hatlı) kullanım özellikleri
 
Mobil özellikler:
 Merkezi ve tek numara ile ulaşım, voicemail > Kurumsal rehber, duruma (presence’a) bağlı rehber kullanımı ve çağrı geçmişi > IM (Instant Messaging - Anlık Mesajlaşma) ve opsiyonel video/collaboration entegrasyonu da dahil olmak üzere Apple® iPhone® and Android™ > Text ve alarm mesajlaşma seçenekleri > Mobil ve masaüstü telefonlar arası kesintisiz çağrı transferi > İş arkadaşlarınız ile sosyal ağ oluşturmada hızlı mesaj özelliği > El cihazları için konum bulma, bu sayede kullanıcıların acil yardım ihtiyacına hızlı cevap verebilme
 
Mobil Entegrasyon
 NEC Mobile Entegrasyon, WiFi, Fixed Mobile Convergence (FMC) ve akıllı telefon teknolojilerini birleştirerek binanızda kendi networkünüze kesintisiz erişim çözümleri sunar. > Tek numara ile erişim – Çalışma arkadaşlarınızın ve müşterilerinizin size, tek bir numara üzerinden erişebilmelerine imkan tanır. > Tümleşik Sesli Posta – Sesli mesajlar için birden fazla posta kutusu ihtiyacını ortadan kaldırır. > Eşsiz Roaming – Ofi sinizde, yerel networkünüz üzerinden Cep telefonunuza gelen çağrıyı, yine GSM kullanıcılarına aktarın ya da geri alın. > Enterprise Dialing – Diğer abonelere ya da harici hatlara, tüm çağrılarınızı akıllı cep telefonunuz üzerinden yapın.
 
İş Yerinizde
Görüşme, mesajlaşma ve işyeri içi mobilite ihtiyaçlarınız için SV9500 IP DECT portföyü size pek çok seçenek sunuyor; > Man Down, yer tespiti ve SOS gibi birçok güvenlik özelliği > Yeni nesil CAT-iq teknolojisi sayesinde DECT ve WiFi teknolojilerinin birleşmesinden gelen ses ve data erişim gücü > Endüstriyel standartlarda ağır çalışma koşullarına dayanıklı DECT el cihazları
 
Ofiste
Normal bir iş günü boyunca çalışanlar aktif olarak toplantılara girip çıkabilir, ofi s içinde dolanabilir ve diğer departmanlara uğrayabilirler. SV9500 ‘ün sunduğu esnek seçenekler sayesinde, çalışanlarınıza nerede oldukları fark etmeksizin ulaşılabilir olma imkanı verin: > Görüşmeye devam edin – NEC’in mobil telefonlarla eşleştirilebilen Bluetooth özellikli el cihazları sayesinde iletişimde kalın. > Hot desking – Çalışanlarınızın el cihazları ve çalışma alanları paylaşımı sayesinde maliyetlerinizi düşürün. > Ses kayıt özelliği – Yanlış anlaşılmaları anında çözüme ulaştırın. Hukuki davaları önleyebilme, kredi kartı ödemelerinde, ses kaydını başlatıp-durdurabilme, tele-satış eğitimi ve fazlası!
 
Toplantı odasında
 Esnek toplantı odası seçeneği – Kolaylıkla ve anında uygulanabilen sesli ve video konferans yeteneği > Artırılmış iletişim “şeff afl ığı” – Çağrı yönetim arayüzü sayesinde müşteri hizmetleri seviyesini ve çağrı hareketliliğini eş zamanlı görüntüleyebilme
 
Karşılamada
 İşletmenizin vitrini  daha akıllı bir karşılama alanı yaratmanın yolları:  Zamandan tasarruf edin .“Click to Dial” (tıkla-ara) özelliği ile ulaşmak istediğiniz kişiye daha hızlı ulaşın. Arayanlara isimleri ile hitap ederek karşılayın . Caller ID özelliği ile müşteri hizmetlerinizi geliştirin.
 
Yolda
 Satış ekibiniz ve diğer mobil çalışanlarınız nerede olurlarsa olsunlar her an hızlı ve kolay erişilebilir olmalılar. > Mobil çağrılar – Masa telefonundan arama yapılmış gibi kayıt edilebilir.
 
Depoda
 İletişiminiz deponuzda da en az ofisinizde olduğu kadar etkin olmalıdır. Eski telsiz telefonlarla idare edilen günler, artık geride kaldı. > IP DECT el cihazları – Model ve gelişmiş özellik seçenekleri ile tüm departmanlarınızda sürekli iletişim halinde olun. > Güvenlik özellikler i – Man Down acil durum özelliği, yer tespiti ve fazlası…
 
Farklı sektörler için özel çözümler

 NEC konaklama, sağlık, eğitim, kamu, finans, üretim, taşıma/ulaştırma gibi bir çok sektör için özelleştirilmiş bir çok farklı çözüm portföyüne sahiptir. Eğer sektörünüze özel ihtiyaçlarınız için iletişim çözümleri arıyorsanız, tam da doğru yerdesiniz!
 
Home Ofis Çalışanlar
 Kullanıcılar home-ofislerinden bütünüyle dahili kullanıcı deneyimini yaşayabilir aynı zamanda çalışma esnekliğine sahip olabilirler. Bu da seyahat masraflarından, zaman kayıplarından ve hatta ilgili çalışma alanı masraflarından kurtulmanızı sağlar. > Masaüstü telefonları – Sistem özelliklerini evden de kullanabilmeyi sağlar; örneğin şirket telefon rehberi, arama aktarma vb. > Video konferans – Diğer çalışanlar ve müşterilerle yüz yüze iletişim imkanı.
 
Seçenek özgürlüğü ve kişiselleştirme, akıllı iş çevrelerini garanti altına alır
İş yerinizde eskimiş cihazları kullanmak genel anlamda işinizin sağlıklı yürümesi için ideal değildir. Bu yüzden UNIVERGE® SV9500 platformu, DT800/DT400 serisi, WLAN üzerinden ses ve IP DECT mobil el cihazları da dahil olmak üzere son teknolojiye sahip bir çok masaüstü ve mobil uç nokta çözümünü destekliyor.
Masa telefonunuzdan arayın
 El cihazlarını sabit konumda kullanmayı sevenler için: NEC’in yenilikçi, her türden işletmeye uyabilen, kişiselleştirilebilen çok çeşitli masaüstü telefonları, aynı zamanda maksimum düzeyde esneklik sunmayı hedefl iyor.UNIVERGE Masaüstü Telefonları ofi s hayatınızı iyileştirir . Çok çeşitli seçenekler – IP veya dijital, 2’den 32+ satıra kadar veya DESI-less, gri tonlarında, renkli veya dokunmatik ekran, özelleştirilebilir tuş takımı ve fazlası Özelleştirilebilir fonksiyon tuşları – işinizle ilgili istediğiniz kişisel özelliklere göre ayarlanabilir .Kullanıcı dostu arayüz – eğitim gerektirmez . Bluetooth bağlantı adaptörü – kullanıcıların akıllı cihazlarından veya masaüstü telefonlarından çağrı almalarını, arama yapmalarını sağlar . Wireless adaptörü – wirelles networkünün olduğu her yerde telefonu kullanmayı sağlar
İletişim teknolojileri her geçen gün evrim geçirmeye ve gelişmeye devam ediyor, bu sebeple masaüstü telefonları da bu ilerlemeye ayak uydurmalı. Akıllı telefon ve tablet teknolojilerinin sürekli yenilenmesi masaüstü telefonlarının da yeniden doğmasına öncülük etti. NEC’in yeni nesil UT880’i masaüstü telefon ile Android tableti tek bir cihazda birleştirerek devrimci, yenilikçi ve gelişmiş özelliklerle dolu telefonu yarattı.
 
UC işlevselliği
UT880 aynı zamanda NEC desktop client’ınıza (UC masaüstü arayüzü) erişiminizi sağlar. Tüm UC fonksiyonları; şirket rehberi, presence (durum takibi), anlık mesajlaşma, unifi ed messaging (tümleşik masajlaşma) ve call control (çağrı kontrolu) hepsi parmaklarınızın ucunda!
 
NEC UT880 sizi yeni bir boyuta taşıyor
  • 7 inchlik ful renkli ve 4 parmak algılayabilen dokunmatik ekran
  •  Herhangi bir NEC sistem telefonu özelliklerinde çalışabilen yeni nesil NEC Multi-Line Client telefon
  • Uygulama geliştirme için açık arayüz (open interface)
  •  SV9500 platformu sistem özelliklerini ve hands-free özelliklerini destekler > Entegre edilmiş Bluetooth özelliği
  •  Video konferans için dahili kamera >
  • Multiple login desteği
  •  USB portu
 
Üst Düzey Güvenlik,

Kolay Yönetim Performans ve kontrol artık çok kolay
Merkezi, açık, isteğe göre uyarlanabilir yeni nesil yönetim yazılımı
Tek noktadan erişim ve yönetim, açık arayüz ve IT domain’inde optimum uyum
Geniş kapsamlı kontroller sayesinde üst düzey
Sabit ve mobil çağrı giderlerine daha iyi ve kolay hakimiyet
 
Şirketler için kendi iletişim sistemlerini merkezi şekilde yönetmek artık stratejik önem kazanmıştır. Bu, bir şirketin iletişim maliyetlerini kontrol altında tutmasını, her an erişilebilir/ulaşılabilir ve hizmete elverişli olmasını sağlar. Güvenli, kullanımı kolay ve geleceğe açık yönetim çözümlerimiz bir yandan esneklik ve kolaylık sağlarken, bir yandan da verimliliği artırır.
 
Merkezi ve entegre
NEC MA4000 yönetim sistemi, web tabanlı merkezi bir yönetim sağlar ve SV9000 serisi de dahil olmak üzere tüm iletişim serverlarına ait günlük yönetim görevlerini yerine getirmenizde size destek olur. MA4000 tek noktadan erişim özelliği ile enterprise networkünüzü ayakta tutmak için ihtiyaç duyduğunuz zaman ve eforu minimuma indirger.
 
Güçlü ve proaktif
Network mimarinizin performansı veya spesifi k özelliklere odaklı sağladığınız hizmet kalitenizi geliştirin. MA4000 bir dahilinin ve/veya bir gurubun ve bağlı olduğu alanların tamamının size analizlerini merkezi olarak sunabilir. Yöneticiler dahilileri ve/veya grupları kolayca konumlayabilir, ekleyebilir, değiştirebilir ve silebilir; dahili portları kullanıcılara tanımlayabilir veya program tuşlarını özelleştirebilir. Network problemlerinin önüne henüz başlamadan geçin! Hatalar tüm iletişim serverlarından eş zamanlı olarak toplanır. Bunlar türüne, şiddetine, kaynağına veya içeriğine göre kategori edilir ve her tür hata için bildirim üretilir
 
Giderlerinizi yönetin ve azaltın
Sabit ve mobil telefon giderleriniz üzerinde daha iyi ve daha kolay bir şekilde hakimiyet kurabilir, müşteri hizmetleri seviyenizi artırabilir, performans ve harcamaları kontrol edebilirsiniz. MA4000 Expense Management yazılımı ham veri topluluğunu akıllıca nitelikli bilgiye dönüştürür. Performansı belirgin bir biçimde artırarak müşteri hizmetleri seviyesini geliştirir, maliyetleri düşürür.



AKER TELEKOM LTD.ŞTİ
0212.216 62 63 PBX
0532.285 30 60 (Ali EROĞLU)
aker@akertelekom.com.tr

Yorum Yap

Adınız:


Yorumunuz:

Not: HTML'ye dönüştürülmez!

Oylama: Kötü           İyi

Doğrulama kodunu giriniz:





AKER TELEKOMÜNİKASYON HİZ.LTD.ŞTİ © 2019
Bu site Web tasarım Market tarafından tasarlanmıştır.
Haberler Haberler
Göster Mobil Sürüm / Masaüstü